18 Aralık 2009 Cuma

YUHHHH

Kusuruma bakmayın ama daha uygun bir başlık bulamadım. Kerem Gönlüm'ün doping kararında dönen salakça işleri bahsetmiştik. Gerekçeli kararda , biz bu adama indirim uygulatacak hiçbirşey bulamadık ama kendi kendimize kanaat ettik 1 seneye indirdik diye yazan bir gerekçeli karar. Her neyse o derdim değil, Fenerbahçe yönetimi dosyayı WADA'ya götürüp, ya arkadaş bu işin piri sizsiniz, bu durumda yapılan indirim uygun mudur bilmem ne diye sormuyorsa, beni hiç alakadar etmez. Ha sormaya güçleri yetmiyorsa da yapacak bir şey yok. Öyle çıkıp takımımın hakkını yedirmem diye martaval okumakla olmuyor bu işler neticede.

Tahkim kurulu skandal ötesi bir karara imza atarak GS'nin seyircisiz oynama cezasını 2 maça, 40.000 TL'lik cezasını da 20.000 TL'ye indirdi. Şimdi müsadenizle değerli tahkim kurulu üyelerine kocaman bir YUUUHHHH çekiyorum burdan. Yani arkadaş biz mi enayiyiz , siz mi çok akıllısınız çözemedim. Dünyanın hangi hukuk sisteminde bire bir aynı olan fiile bu derece farklı cezalar verildiği görülmüştür. Hadi onu geçtim güzel indirdiniz cezayı. Şimdi ikinci yarıdaki FB - GS maçında taraftar sahaya dalsa, iki üç GS'liyi oyuncuya saldırsa, bir iki şaplak atsa ne halt edeceksiniz. Hangi yüzle 2 maçın üzerinde ceza vereceksiniz. Yani hangi amaca hizmet ettiğini bilemediğim skandal ötesi bir karar. Ve bundan sonra çıkıp çıkabilecek olayların da önünü sonuna kadar açacak bir karar. Artık kimse çıkıp kulüplere suç falan bulmasın, senin başındaki kanun koyucu uygulayıcı ve onu denetleyecek olan kurum bu derece çifte standartın içindeyken, tek derdi orda GS'ye ya da BJK'ye küfür etmek olan,basketbol topunu görse bomba diye karakola götürecek adamlar da gider düz mantık kurar. Lan bunlar geçen maç sahaya daldılar oyuncumuza vurdular 2 maç saha kapatma aldılar, ben de gireyim vurayım 2 maç zaten dandik takımlarla oynuyoruz ne olacak diye düşünür. Adama zorla böyle düşündürtüyorsunuz çünkü. Utanmanız varsa verdiğiniz bu karardan utanırsınız.

3 yorum:

Jordan dedi ki...

Furkancım olayları savunmuyorum benim 12 yasımdan beri 20 yıldır basketbola ne kadar asık bi insan oldugumu bilirsin. İndirime bende sasırdım. Ancak sizde neredeyse tum tribunler asagı inmisti. Ayrıca oyuncuların soyunma odalarını basanlar vardı.

Furkan Zengin dedi ki...

Nilay , bir suçun cezası varsa sabittir 2 kişide inse öyledir 20 kişi de inse öyledir. Çünkü gerekçeli kararların hiçbirinde cezai işlemin kişi adedine göre hesaplandığını gösteren bir delil yoktur. Derdim cezanın inmesi vs. değil ikinci bölümde yazdığım mevzudur, salona stad diyen, basket olunca goool diyen adam bu mantığı kurmaya başladığı an bizim bittiğimiz andır...

Jordan dedi ki...

Onlar derbi maclarında hep olacaklardır biliyorsun.:) Sizde bizde bjkde.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...