28 Aralık 2009 Pazartesi

Da Da Da Damir Mrsiicc

Bir Beşiktaş maçı sonrası bu başlığı atmak çok normal aslında. Yani Mrsic çok özel bir oyuncu bunu kabul ediyorum. Fakat bu adamın içindeki Beşiktaş sevgisi bir başka, buna kanaat getirdim artık. Madalyonun diğer yüzü de var tabi. Yıllık bütçesi yaklaşık 12 - 13 milyon $ olan Fenerbahçe Ülker takımını, sene başında suratına bakılmayan, ne de olsa 40 yaşına geldi bu sene basketbolu bırakıyor denilen Mrsic galibiyete taşıyorsa, burada bir şeyler ters yapılıyor demektir. Hani bir maçta taşısa eyvallah diyeceğim de , son 4-5 maçtır Mrsic'in sırtına bindi Fenerbahçe Ülker. Fenerbahçe Ülker için bilindik şeyleri yazmaya gerek yok, 39. dakika içerisindeyken alınan mola'da Tanjevic ile Ömer Onan'ın tartışmasını görmek, Fenerbahçe taraftarları için olağan hale geldi artık. İlla 12.000 kişi gelip o salona "Tanjevic İstifa" diye bağırınca mı yollayacaklar bu adamı merak ediyorum. Yoksa zaten battı balık yan gider, Euroleague'de Top 16 yapsak yeter diye mi düşünüyorlar. Hani zaten mevcut ligde Fenerbahçe ile Efes Pilsen'i geçebilecek takım yok, finalin adı belli zaten. Bir ihtimal var ki Euroleague'den elenme ihtimali, orada ne olur bilemiyorum. Ama Top 16 için Fenerbahçe, Efes'ten daha şanslı o kesin.

Beşiktaş için de bir iki kelam etmek lazım. Helal olsun diyorum sadece onlara. Bunca sıkıntıya rağmen çıkıp bu mücadeleyi göstermeleri takdire şayan. Likholitov'un da katılmasıyla savunma da biraz daha dirençli olacakları kesin. Engin'in form düzeyi ise 2010 öncesi beni inanılmaz sevindiriyor. Ona çok ihtiyacımız olacak şampiyonada çünkü. Burak hoca eldeki imkanlarla çok güzel bir iş çıkartıyor. Dün eleştirebileceğim tek tercih Fletcher - Emir eşleşmesi olabilir ama. Tamam hücumda Fletcher Emir'e çok ters geliyor ama , aynı olayın beterini Emir'i savunurken Fletcher yaşadı. Hatta suvanamıyorken desek daha doğru buna. Ancak ne olursa olsun bilindik malum maddi sorunlar hortlamazsa eğer BJK Cola Turka bu sene finali zorlayabilir. Zorlamalarını da can-ı gönülden istiyorum açıkçası.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...