1 Aralık 2009 Salı

Tatil Bitti



Yahu zaten sana her gün tatil diyorsunuz içinizden biliyorum... Ama malum bayram işte, akraba ziyareti, çalışan arkadaşların tatil dolayısıyla bol vaktinin olmasına binaen onlarla geçirilen vakit vs. Kısaca toplayalım

- İçimizdeki sevdaya dur demedik, stadın önünde avazımız çıktığı kadar bağırdık. Ama ne gerek varmış ki bizim oraya gitmemize 175.000 Fenerbahçe Kart'lı ordaymış zaten, yönetim bayrakla yazmasa haberimiz olmayacaktı. Yazıklar olsun, bir de müşteri gibi görüyorsunuz dediğimiz de bize kızarlar.

- El Classico'yu izleyebilme fırsatı buldum, Barcelona cidden bambaşka bir takım.

- Bayanlar Basketbol derbisin de, bir Zafer Kalaycoğlu klasiği izledik, bu adam bu kadar saöamlıkla Fenerbahçe'de nasıl başarılı olmuş çözmekte zorlanıyorum. Resmen eliyle verdi Fenerbahçe'ye maçı. Gerçi maçın geneline bakarsak, oyun olarak üstün olan takım hep Fenerbahçe'ydi ya neyse. Buna da ayrı bir yazı şart.

- ATP World Series'i Nikolay Davydenko kazandı. Finalde Juan Martin Del Potro'yu yendi.

- US OPEN Serena Williams'a tarihi bir ceza kesti, aslında bunu ayrı bir yazı da ele almak lazım.

- Dünya Halter Şampiyonası'nda Bayanlar da takım halinde 3. olduk. Erkekleri ne siz sorun ne ben söyleyeyim.

- Yunanistan da duble derbi günüydü.PAO taraftarları hem basketbolda hem de futbol'da hayal kırıklığı ile kapattılar bu haftayı. Bu arada futbol maçı için LAMBUJA, basketbol maçı için de MALIANO'yu okumanızı şiddetle tavsiye ederim. Yazıya Davydenko fotoğrafı ile başladık, OLY-PAO maçından bir foto ile bitirelim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...