31 Aralık 2009 Perşembe

2009 Nasıl Geçti (Türkiye)

2009 Yılın Spor Olayı :

2009 yılı skandallarla geçen bir yıl olduğu için, cidden bu konuda seçim yapmakta zorlanıyorum. Popülist yaklaşarak Mehmet Topuz transferini seçiyorum. Yani bir ülkenin en büyük kulüplerinin dahi hak,hukuk prosedür vs. ile ilgili şeylerin hiçbirinden haberi olmadığını göstermesi açısından. Ne tesadsüftür ki bugün ajanslara düşen bir habere göre gene Kayserispor oyuncusu olan Ali Turan'la ilgili de benzer bir süreç başladı gözüküyor. Hayırlısı olsun, reytingi yüksek bir konu zaten.



2009 Yılın Sporcusu :

Ayrım yapamam yapmak istemiyorum isimleri tek tek yazıyorum sizin gönlünüz hanginizi isterse onu seçsin.

Gülsüm Tatar : Dünya Şampiyonası'ndan sonra Avrupa Şampiyonası'nda da altın madalya kazandı. İlgisizlikten şikayet ediyor, 2012'de İngiltere adına yarışması için bastırıyor İngilizler.


Karin Melis Mey : Dünya Atletizm Şampiyonasında saha oyunlarında ülkemize ilk madalyayı kazandırdı. İlgisizlikten şikayet ediyor,antrenörüne GSGM'de kadro verilmiyor. Elden uçabilir her an...




Bahri Tanrıkulu : Yine Bahri, yine Dünya Şampiyonu. Başka lafa gerek yok.

2009 Yılın Takımı :

Gene çoktan seçmeli tercih var sizin için

Tekvando Milli Takımı :
Tüm kategorilerde (Genç, Yıldız, Büyük) katıldıkları turnuvalarda başarılı bir grafik çizdikleri için .



Beşiktaş Futbol Takımı :
Sezonu duble ile kapattığı için




Greko-Romen Milli Takımı :
Takım halinde 2006'dan sonra tekrar Dünya Şampiyonu oldukları için.



2009 Yılın Skandalı :

Hangi birini saysam ki.

Ben en önemli üç tanesini aşağıya koyuyorum. Bu arada her üç konu hakkında da ciddi bir bilgiye sahibim. Tarafsız olmadığımı düşünen varsa bana haber etsin, her türlü kanıtlarım neden skandal olduğunu.

1. Sırada Cemal Nalga Olayı var. Olayın tüm detayı için buradan buyurun lütfen.

2. Sırada Kerem Gönlüm'ün doping olayı ve Federasyon'un kararı var

3. Sırada Süreyya Ayhan'ın 4 yıllık cezaya itiraz etmesi, bunu düşürtmek için gittiği CAS'ta ömür boyu cezasına çarptırılması var.

Yılın Spor Karikatürü:




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...