29 Aralık 2009 Salı

Oberstdorf Nefes Kesti

Kayakla Atlamada 4 Tepe (Four Hills) yarışlarının ilki bugün Oberstdorf'da yapıldı. Tam olarak yaşlı kurtların damga vurduğu mücadele oldu diyebiliriz. Sezonun flaş gençleri Schlierenzauer, Bodmer, Amman ve Daiki Ito gibi isimler geride kalırken yaşlı kurtlar iş başındaydı. Aslında canlı olarak izlerken Kasai ve Ito'nun atlayışları sonrasında çakılıp kalmıştım. Sonra bunları geçen olmaz derken, 4 Hills'in ayakta kalan tek genç ismi olan Lukas Mueller, bana şöyle kocaman "yok artık LeBron James" dedirtti. Janne Ahonen'i görünce, eski Ahonen olsa nal toplatır bunlara diye geçirdim içimden. Tam o sırada Eurosport spikeri de, Eski Ahonen gibi atlaması lazım şampiyonluk için dedi. Mr. Finair bizi duymuş olacak ki resmen uçtu ve 137m.'ye kondu. Ben artık bunu da geçen olmaz derken bir başka yaşlı kurt Andreas Kofler ilk tur derecesinin de getirdiği avantajla aşağı doğru süzüldü. 124m civarında atlaması yeterli oluyordu kendisine. Adeta benim Ahonen'den neyim eksik der gibi,134m'ye atlayarak; 2 senedir üzerinde olan ölü toprağını attı bir nevi. İzlemesi inanılmaz keyifli bir yarıştı, her ne kadar hava şartları biraz zorlasa da sporcuları genel olarak keyifliydi.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...