10 Aralık 2009 Perşembe

Gurur Duymak


Tamam ben Fenerbahçe'liyim eyvallah ama , bugün Bayan basket ve Bayan voleybol takımlarını izlerken öncelikle bir sporsever olarak gurur duydum. Bayan voleybol takımının rakibinin başına gelen üzücü hadiseyi yazmıştık. Buna rağmen hayat devam ediyor, onlarda çıktılar maça. Cidden Fenerbahçe Acıbadem için hep lig maçları ölçü değil diyordum. Bu gidişle Şampiyonlar Ligi maçlarını da ölçü alamayacağız gibi duruyor. Son 2 yılın finalisti'ni kendi evinde 3-0 yenmek büyük başarı. Üstelik ilk seti 22-17 geriden gelip aldılar. Son seti'de 25-14 bitirdiler. Yani yenmek var bir de böyle ezerek yenmek var. Fenerbahçe Acıbadem Final Four yolunda emin adımlarla gidiyor.





Gelelim Fenerbahçe Bayan Basket takımına. Ya onları bendeki yeri apayarı her zaman. Yani hani şu Aziz Yıldırım'ın istikrar başarı getirir dediği ama bir türlü futbol takımında uygulayamadığı prensibinin, bire bir uygulanmış ve sonuç alınmış hali Fenerbahçe Bayan Basket takımı. Ve bu oturmuş kadronun üstüne bir de Penny Taylor takviyesi geldi ki tadından yenmiyor. Cidden onu izlemek çok büyük bir zevk. Basketbolun her yönünü çok iyi oynuyor. Oyunu okuması müthiş cidden. Fenerbahçe takımının bu sezonki oyununu , o talihsiz Ros Caceres serisinin olduğu seneki oyuna benzetiyorum. Umarım sonu o seneye benzemez.

1 yorum:

Chemedya dedi ki...

Valla önce bayan volbol takımımızla sonra da bayan basketbol takımımızla inanılmaz gurur duydum. Muhteşemlerdi. Mest oldum tek kelimeyle. Hele bu maç olağanüstüydü. Karşımızda dile kolay Rus ekolünün en baba takımı var. Deplasmanda eze eze yeniyoruz. Ne denir ki? Başta Jan de Brandt olmak üzere hepsinin elini sıkmak gerek. Bir de Mehmet Ali Aydınlar'ın tabiki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...