17 Aralık 2009 Perşembe

Kayıp Aranıyor


Eksiklerin etkileyeceğini biliyordum ama maç başında Çetin Hoca'nın verdiği istatistikleri duydukça bu takıma da maç verirse Fenerbahçe yuh olsun dedim içimden. Zaten beni de haksız çıkartmayacak şekilde iyi başladı Fenerbahçe maça. Arka arkaya topları pota altına indirerek şaşırttılar beni. Ama işe de yaradı bu sistem 18 sayıya kadar çıkardılar farkı. Şimdi o noktadan sonra Cibona'nın direnç göstereceği belliydi, neticede maç gidiyor bir şeyler yapmak lazım moduna girer takımlar (Fenerbahçe Ülker hariç bu moda giremiyor nedense ). Her neyse o geri dönüşü engellemek zordu cidden , çünkü Marko Tomas'ın çok ekstra üç sayı isabetleri vardı. Sonra ikinci yarı da gene iyi başlayan ve farkı açan Fenerbahçe oldu. Heh dedik burdan sonra gitmez bu iş gene aldı kontrolü eline. Sonra bir baktım Oğuz oyunda , yahu hoca tamam sene başından beri eleştiriyoruz seni Oğuz'a daha çok süre ver diye ama Oğuz gibi adamı Andric'i savunmak için nasıl kullanırsın yahu. Elinde Cibona'yı paramparça eden Semih varken Andric'i Oğuz'la tutma inadın nedir çözemedim. Rasim iki faul aldı diye çocuğu çürüttün kenarda. Yahu bu adam hiç katkı vermese bile iyi oynayan oyuncularını dinlendirmek için kullanırsın. Artık Tanjevic'in mi, yönetimin mi inadı bilemiyorum ama Takım 3 sene önce Tanjevic'in göreve başladığı noktaya gelmek üzere. Hayırlısı olsun üç maymun'a devam.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...