9 Aralık 2009 Çarşamba

Ersan Büyülüyor

Ersan'ın bu sezon döndüğü NBA'de ki göz kamaştırıcı performansına daha önce şurada değinmiştim. Dün gece ilk kez bir maçını baştan sona izleyebildim. Zira maç Boston Celtics'leydi ve benim için Garnett karşısında ne yapacağı önemliydi. Öncelikle savunmada asla geri adım atmadı Garnett'e karşı. Hücumda ise Garnett belli ki Ersan'ı pek ciddiye almıyordu, o da bunun cezasını özellikle ilk yarıda bulduğu boş şutlarla kesti. Fakat istatistiklerle anlatılamayack bir savunma yaptı ki cidden hayran oldum. Hani kenara beni çıkartın demese coach Skiles onu 48 dakika sahada tutacaktı. Özellikle Paul Pierce'ın penetrelerine karşı getirdiği yardımla resmen içeriyi kararttı Pierce için. Hele hücumda kaybettiği bir toptan sonra, çok hızlı bir şekilde geri dönüp Tony Allen'e yaptırdığı hücum faul vardı ki resmen yerimden zıpladım. Ersan Bucks'ın değişilmez oyuncusu olma yolunda ilerliyor, eğer Brandon Jennings'de guard olduğunu ve önceliğinin takımı oynatmak olduğunu kavrayabilirse bu sene Bucks çok sürpriz şeyler yapabilir.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...