22 Aralık 2009 Salı

Marco Jaric Real Madrid'de

Efendim olayın Jaric'in basketbol kalitesi ile alakası yok bence. Zaten o Messina'nın sorunu, he ama şu var ki Jaric'i değil de olur da gelirse diye eşini görmeye bir sürü insan gidecektir tribüne. Yani neresinden bakarsan bak karlı bir transfer Real Madrid için. Jaric'in gelmesinin uzunların etkinliğini de biraz daha arttıracağını düşünüyorum ben. Bu transferin ardından şunu diyebiliriz ki Real Madrid bu sene final four'u istiyor. Darısı bizim Euroleague kulüplerimizin başına. Hani adamların öyle çok büyük sıkıntıları olmadığı halde ilerisini düşünerek bu takviyeyi yaptığı ortamda malum takımımız 3 senedir 4 numarasız, sene başından beri de guardsız oynuyor.

Not : Yahu kimdir bu adamın karısı minvalinden tepkiler aldım, herkes bizim gibi sporla içli dışlı değil. He tabi konu Adriana Lima olunca insanlara hak veriyorum, Jaric'e yakıştıramıyorlar ne yapsınlar. :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...