12 Eylül 2010 Pazar

Sözün Bittiği Yerdeyiz

 
Yok dün akşamdan beri kafam toplayıp bir şey yazamadım. Dün gece için söylenecek bir şey yok, o salonda olup o atmosferi yaşayan nadir insanlardan biri olmanın mutluluğunu tarif edemem. Ellerinize sağlık çocuklar. 


Yazacak çok şey var, Zone savunma yaparsak ne olur ABD'yi nasıl tutarız vs. Ama inanın bana yazasım yok heyecan şimdiden sardı beni. Bu akşamı bir atlatalım başka bir şey düşünmüyorum şu an. Kazanmak ya da kaybetmek önemli değil, tabiki de kazanmayı çok istiyoruz ama şimdiden tarihe geçtik bile. O yüzden bu akşam skor ne olursa olsun, salon Türkiye sesleri ile inleyecektir. 


Bir de şu fotoğrafı paylaşmak istiyorum, Sinirlenme evladım yaşın genç, takımınız iyi daha çok şeyler kazanırsın, ama bu sene sizin sıranız değil. Hadi bakiyim Teo'cum sağdan sağdan devam et sen. 



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...