17 Eylül 2010 Cuma

Uzatın Elinizi Yeni Devler Yetişmesi İçin


Herşey yazılarını keyifle okuduğum Barış Gerçeker'in NTVSPOR.net adresinde yazdığı "2010 Hayali" isimli yazı ile başladı. Akabinde Barış'ın mailine bu yazıya ithafen bir yorum gelmiş. Kendi blog adresinde bu yazıyı paylaştı. Yazının orjinaline buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ben metnin tamamını aşağıya da ekliyorum okumayan kalmasın diye. 
"
NTVSpor'da Dünya Şampiyonası sonunda yazdığım 12 Dev Adam yazısından sonra gmail'ime şöyle bir mail geldi:

Türkler uçuyor sevindik, gururlandık ama burada, benim görev yaptığım köy okulumda çocuklar bırakın uçmayı zıplayamıyorlar bile... Burası damsız evler diyarı, köyün ve öğrencilerin durumunu anlatmak istemiyorum aynı bilindik manzaralar... Çocukların spor adına yaptıkları patlak topları, terlikleriyle okul bahçesinde futbol oynamak. Okulumuz, tahtamız, kitabımız var biz de buradayız kısacası eğitimde sorunumuz yok. Fakat biz Hidayet’in üçlüklerine, Semih’in bloklarına, Kerem’in asistlerine özendik biz potaya yani basketbola özendik. Demiyoruz ki bize parlak cilalı parkeli spor salonu yapın bize 2 tane pota yapın yeter, çemberin filesini biz öreriz...

Hadi yapın bi asist biz de uçalım...

Okçu Köyü İ.Ö.O İdil/Şırnak
Öğretmen: Murat ÇAVDAR" 



Basketbol denince akla ilk gelen isimlerden olan Serdar abimizde (Serdar Gürel) kendi blogunda buna paralel bir konuyu işlemişti, hemen akabinde bu yazıda ortaya çıkınca onu da eklemiş sitesine.  ( Her Mahalleye Bir Pota

Fenerbasket ve  şimdiden yazmakta mahsur görmüyorum ama Gsbasket'in de bu işe destek vereceğine eminim. Başka destekçiler de olacaktır illaki. Ama ben asıl desteği 12 DEV ADAM'dan istiyorum, çok değil yahu bir kaç bin TL verip, 1 gününüzü ayırıp oraya gitseniz fena mı olur. Bu çocuklar TV'de gördükleri Semih abilerinin nasıl blok yaptığını canlı canlı ondan dinleseler, görseler, Kerem abilerinden nasıl iyi asist yapılacağını, Hidayet abilerinden geriye sıçrayarak nasıl şut çekileceğini canlı canlı görseler fena mı. Bu çocuklar maddi manevi her türlü desteği haketmiyorlar mı

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...