17 Ekim 2009 Cumartesi

Tekvando'da İki Bronz

Dünya Tekvando Şampiyonası Kopenhag'da başlamış bulunmakta. Dün mücadele eden üç sporcumuzdan ikisi bronz madalya kazandı. Olimpiyatların da bronz madalayalı ismi olan Servet Tazegül , Yarı Final'e kadar çok iyi gelmişti ama burda İran'lı Motamed'e yenilip bronz'da kaldı ki Motamed daha sonra Altın madalyayı da kazandı zaten. 63 kg'da da Cem Uluğnuyan yarı final'de Kore'li Lee'ye yenilerek bronz madalya da kaldı. Günün tek üzücü haberi bayanlar 53 kg'da Sibel Yıldırım'ın Kazak rakibine yenilip elenmesi oldu. Bugün bayanlar 46 kg'da Rukiye Yıldırım,Erkekler 54kg'da Remzi Başakbuğday,87 Kg'da Bahri Tanrıkulu ve programda Bayanlar 73 kg Furkan!!! Aydın yarışacak. Bu nasıl oluyor demeyin ben de şaşırdım, listeyi mi yanlış yazdılar dedim diğer sporcuların isimleri gayet bayan ismiydi valla. Kendi adımın bir bayana verildiğine ben de ilk kez şahit oluyorum.

Turnuva ile ilgili çok hoş görsellere ulaşmak için burayı , hatta web tv üzerinden maçları izlemek için de burayı kullanabilirsiniz. Oldukça başarılı bir turnuva web sitesi olmuş bence.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...