8 Ekim 2009 Perşembe

Son Nefes'e Kaldık

Dün gece , sabahın ilk saatleri desek daha doğru olur hatta, Indiana Fever şampiyon olur mu acaba diye dikildik ekran başına. Evet itiraf ediyorum kadrosunda biri eski 2 Fenerbahçe'li oyuncu olan Fever'ı destekliyorum bu seride. Gerçi Cappie'nin yeri apayrı hani onlar da kazansa içim burulmaz. Neyse efendim bir önceki maç Fever'ı elinden kaçıran Mercury bu sefer işi başından sıkı tuttu ve muazzam bir farkla maçı kazandı. Muazzam fark derken skor farkından değil oyun olarak da muazzam bir farktan bahsediyorum. Böylece en kritik yerde kaybettikleri avantajı geri kazandılar. Şimdi serinin son maçı Phonix'te olacak, Fever'ın bu kadar silik kalmayacağını umarak ve varsayarak son maçın harika geçeceğini düşünüyorum. Maçın kilit isilerinin temel istatisitiklerini de verelim de bu ne biçim yazı kardeşim skoru yazar insan demeyin bana...

Phoenix Mercury 90-77 Indiana Fever

Cappie Pondexter 22 sayı 7 asist 5 ribaund
Penny Taylor 17 sayı 3 asist
Diana Taurasi 16 sayı 5 ribaund

Tamika Catchings 24 sayı 12 rib 4 asist
Ebonny Hoffman 17 sayı 8 ribaund
Tammy Sutton-Brown 12 sayı 3 ribaund

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...