23 Ekim 2009 Cuma

Rezaletin Son Noktası

Efendim malumunuz Avrupa Ligi'nde ilk iki maçta GS'ın maçları şifresiz yayınlandı, üstelik Türksat üzerinden yayın alan uydu kullanıcıları da şifresiz izlemişlerdi o maçları. Bugünkü Fenerbahçe maçı için de yukarıdaki reklamı döndürüp durdu TNT kanalı ya da D-SMART diyelim. Bir Kablo Tv abonesi olarak bana bu maçı şifresiz izleyeceğimi söyleyip hatta onu geçtim DIGITURK abonelerinin de 54. kanaldan maçı izleyebileceğini söyleyip reklam yapıyorsun. Sonra maç başlayınca bunlar yayını kaçak yapıyor E adama sorarlar, kardeşim o zaman niye reklam yaptınız diye. Onu geçtim sen bu maçı karasal yayını olan bir kanal üzerinden vermek zorunda değil misin? İlla biz mi açıp öğretelim size o imzaladığınız yayın sözleşmesinin şartlarını...Ben senin spikerinin salak salak yasadışı yayın yapıyorlar diye ağlamalarını dinlemek zorunda mıyım. Tam atak yapılırken ortaya gelen D_SMART logosunu görmek zorunda mıyım. Parasını ödeyip TNT kanalının içeriğini de izleme hakkına sahip olduğum bir platform da sen benim yayınımı nasıl şifrelersin arkadaş...Şimdi Fenerbahçe taraftarı UEFA'ya şikayet maili atsa sen o yayın hakkını elinde tutabilir misin ? Yeter artık şu ülkedeki insanların iki kuruşluk futbol zevki var onun da içine edip durmayın... Yoksa o futbolseverler kutuları aynen aldıkları gibi vermesini bilirler.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...