28 Ekim 2009 Çarşamba

Bayanlar Euroleague Heyecanı Başlıyor

Son 3 yıldır bayan basketbolu daha bir ilgiyle takip eder oldum. Oradaki mücadele bana daha bir güzel gelmeye başladı nedense, özellikle Euroleague maçlarından çok büyük keyif alıyorum. Bu sene de Euroleague'de iki takımla boy gösteriyoruz. Euroleague çeyrek finalinin gediklisi Fenerbahçe ile son 2 yıldır tekrar eski güzel günlerine dönme yolunda olan Galatasaray bu seneki temsilcilerimiz. Takımlarımızı derin derin incelemeye gerek yok Fenerbahçe çekirdek kadrosunu korudu zaten üzerine Penny Taylor ve Devran Tanaçan takviyesi yaptı. Galatasaray ise sakat Augustus'un boşluğunu Katie Douglas ile doldurmaya çalışacak. Leuchanka ve Vecerova ile pota altını domine etmek için uğraşırken de , Jia Perkins ile guard bölgesini rahatlatmaya çalışacaklar ki o bölgede bir de Nilay takviyesi var. Galatasaray'ın rakibi onlara yabancı değil geçen yıl Eurocup finalinde yendikleri Cras Basket Taranto , bence en büyük dezavantajları bugün futbol maçı olması ve maçlarını İpekçi'de oynayacak olmaları...Fenerbahçe ise yine EL gediklisi Lotos Gdyna ile oynayacak , takımı geçen yıldan tanıyoruz hatta ondan önceki yıldan da :) . Alana Beard Shameka Christon ve Ivana Matovic takımın temel taşları, yanlarına Avustralyalı guard Erin Philips'iş kattılar. Onların en büyük sıkıntısı Alana Beard'ın takıma 3 Kasım'da katılacak olmasından dolayı bugün olmaması. Bir de geçen yıl inanılmaz katkı veren Tamika Catchings'i bu yıl için ikna edebilirler mi bilmiyorum ama hiç ihtimal vermiyorum şahsım adına buna. Sonuç Fenerbahçe'nin kazanacağını düşünüyorum, Galatasaray'da salona ısınma vs. gibi konuları aşabilirse bir Zafer hoca'nın anlamsız tam saha presinden kurtulurlarsa kazanırlar...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...