19 Ekim 2009 Pazartesi

Acaba Ne Diyecek

Burada futbola hiç yer vermemeye özen gösteriyorum, onun üzerine binlerce blog var çünkü. Ancak bugünkü basın toplantısı bu ülkedeki bir numaralı spor olan futbol'un geleceği açısından çok önemli. Sayın Terim'in neler söyleyeceğini cidden çok merak ediyorum. Aslında merak ettiğim Terim'in standart Türk mantığıyla Ahmet şunu yapsaydı, Mehmet böyle davransaydı başarılı olacaktık tadında bir konuşma mı yapacağı, yoksa ben şu şu şu noktaları eksik görüyorum, benden sonraki dönemde bunların giderilmesi lazım mı diyeceği. Hatta alternatif bir model de önerebileceğini düşünüyorum ben kendisinin. Fakat bir yandan da aslında hiç uğraşmasın, neden Almanya'daki lisanslı Türk futbolcu sayısı Türkiye'de ki lisanslı futbolcu sayısından fazla sorusunun cevabını bulsa her şey çözülecek zaten diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...