18 Ekim 2009 Pazar

Bu Takım İzlenir

Efendim bilen bilir , iyi bir Fenerbahçeliyimdir. Ancak burada mümkün mertebe tarafsız yazılar yazarım zira derdim, taraf olmak değil kıyıda köşede kalmış kimsenin ilgi göstermediği alanlardan ahberleri taşımak. Voleybol için bunu demek mümkün değil, ancak bugün Galatasaray karşısında izlediğim Fenerbahçe Acıbadem için bir iki şey söylemeden geçemeyeceğim. Kadro olarak muazzamlardı zaten , yapılan transferlerin isimlerinden belliydi. Sahaya nasıl yansıyacak diye merak ediyordum bu kadro. Gerçekten muazzam bir uyum içerisinde oynadılar, Galatasaray'ı sürklase ettiler desek yeridir. Galatasaray zayıf bir takı olduğundan mı ; asla. GS'de bu yıl çok iyi bir kadro kurdu ve ben ligde çok sürpriz yapacaklarına inanıyorum. Ama bu Fenerbahçe cidden bambaşka , Gamova ve Osmokrovic gibi iki ustayı sahada izlemek bir voleybolsever için rüya gibi. Taraflı tarafsız herkesin bu yıl Fenerbahçe'yi takip edeceğini düşünüyorum ben özellikle de Avrupa Ligi maçlarında çok keyifli mücadeleler izleyeceğimize eminim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...