21 Temmuz 2010 Çarşamba

Uh Ah Dev Adam 12 Dev Adam


Hazır Dünya Şampiyonası yaklaşmışken azıcık değinelim konuya dedim. Gerçi Dünya Şampiyonası diyoruz ama maşallah herkes kim gider Türkiye'ye abi moduna bağlamış. Aklıma düşen tek isim Marcelo Machado, o nerdeyse orta sahadan attığı üçlük basketin hesabını keseriz belki, İstanbul maçlarında kendisi ile hususi uğraşacağım valla.

En son Amare'de ben gelmem kervanına katıldı. Hani hali hazırda yıldız diyebileceğimiz oyuncu nerdeyse yok. burda Kevin Durant'e falan haksızlık yapmayayım ama yok işte. Gönül ister Kobe, Wade falan onu geçtim Gasol Manu bile yok.

Neyse bu şartlar altında olabilecek şampiyonada evsahibi olarak ne bekleriz, iyi bir derece hatta madalya. Hani hali hazırda baba takımların hepsinde ciddi eksikler var. Gerçi Litvanya kadrosunu görmedik daha, onlar da tam kadro gelecekler gibi gözüküyor. Peki bizim kadro ne durumda ?

Herşeyden önce bizim hocamız yok yahu. tamam yardımcı coachların hepsi çok değerli insanlar, belki de takımı çok iyi hazırlayacaklar, ama Tanjevic'in belirsizliği can sıkıcı değil mi. Sağlık bu neticede iyiye gittiği gibi birden kötü de olabilir (allah korusun öyle bir şey olmaz umarım ). Bu noktada coach sen danışman olarak kal, Orhun alsın bu takımı demek çok mu zordu. Kadro seçimini eleştirmek istemiyorum, hoca kiminle iyi oynayacağına inanıyorsa onu alır neticede. Ama sırf havayı solusun diye Dusan Cantekin gibi isimleri kadroya davet etmektense, biraz daha rekaberti artırıcı birilerini kadroya alsak olmuyor mu . Belki o zaman diğer oyuncular ben her an kesik yiyebilirim diye daha çok çalışır.

Yani kapalı kutu gibiyiz şu anda, ben iyi şeyler yapabilecek gücümüz olduğunu biliyorum. İyi şeyler de yapabileceğimize inanmak istiyorum. Takım sadece Hido ve Ersan'ın eline bakan takım olmamalı. Umarım bunun önlemleri alınmıştır.

Bir de allah aşkına memlekette başka adam mı kalmadı Kıraç'a o iğrenç şarkıyı yaptırmışsınız. Hayır başka adamı geçtim, başka şarkıya ne gerek vardı ki...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...