9 Temmuz 2010 Cuma

Cobarde Gallina* James


Beklenen kararını açıkladı, Mr. King ve Wade - Bosh ikilisinin yanına gitti. Benim fikrim Cavs'te kalması ve efsane olması yönündeydi , o 2 yüzük fazla kazanmak için Miami'yi seçti . Her neyse alacağı ücret vs. beni bağlamıyor. Miami'nin kadronun kalanını nasıl şekillendireceği önemli ki mecburen Beasley'i bıraktılar o da Minnesota'ya gitti. Mike Miller ile anlaştılar ama hala guard konusunda sıkıntıları var , Raymond Felton adı geçiyordu ancak onu alabilecek bütçeleri var mı bilmiyorum.


3 süper ego sahibi oyuncuyu idare etmek zor , Spoelstra'nın işi çok zor. He şahsi fikrim Pat Riley yarı sezonda iner sahaya o da ayrı.


Gelelim James efendiye. Kobe neden büyük oyuncu biliyor musun ? Seçildiği gibi ben Lakers'tan başka takımda oynamam dediği için. MJ neden büyük biliyor musun ? Elinde bir sürü imkan varken Chicago'da kalıp yanındakilerle birlikte yükselmeyi seçtiği için. Sen neden küçüksün biliyor musun ?  Cavs'te kalıp yanına alınacaklarla o şehirde efsane olmak yerine, bir yüzüğüm olsun da ne olursa olsun diyerek Wade ve Bosh'un  yanına gittiğin için. Elendiğiniz maçtan sonra trending topic #queenjames olmuştu. O gün abatışlar yahu diyordum bugün görüyorum ki hiç de abartmamışlar. Belki şampiyonlukların olacak, belki MVP olacaksın ama asla adın bir Kobe ya da Jordan gibi anılmayacak. Bunu da o egon kaldırır mı bilemiyorum...

* KORKAK TAVUK 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...