23 Temmuz 2010 Cuma

Contador Şampiyonluğa Gidiyor


Evet biliyorum boşladım Tour De France'ı, ama sırf size birşeyler yazayım diye dün gece oturdum, özetlerini buldum  izledim 17. etabı valla. Herşey sizin için sevgili okurlar. Her neyse efendim Andy Shleck , Alberto Contador çekişmesi son sürat devam ederken olabilecek en kritik etaptı 17. etap. Pau  -  Col du Tourmalet arasında geçilen etap yanlış anımsamıyorsam tur'un son tırmanma bölümü olan etaptı. Bu da Shleck'in Contador'u geçebilmesi için gereken son atağı yapabileceği, son yer oluyor manasına geliyordu. Çünkü avantajını koruyan bir Contador son 3 düz etapta o avantajı vermez kolay kolay. Ekstrem bir durum olmadıkça diyelim tabi. Her neyse Contador iyi bir taktikle bu etaptanda zaferle ayrıldı.

Önümüzde 3 etap kaldı, Shleck'in Contador'u geçmesi kolay mı diye sorarsanız, çok zor diyebilirim. Team ASTANA kalan 3 etapta Contador'u arka arkaya ikinci kez Tour De France şampiyonu yapmak için çalışacaktır. Çalıştığım için Caner Eler'in harika anlatımıyla Eurosport'tan takip etmekte zorlandım bu sene Tour De France'ı. Ancak muazzam mücadelelere sahne olduğu gerçeği yadsınamaz. Hatta belki abartı olacak ama bir devrin kapanışı oldu bu seneki tur belki de. Lance Armstrong devrinden bahsediyorum tabiki de. Genel Klasmanda 23. sırada kaldı efsane bisikletçi. Belki de onun artık ufak ufak çekilme zamanının  geldiğinin  habercisi bu derece. Zaman gösterecek bize bunu. En azından son iki etabı canlı canlı izleyebileceğim için mutluyum diyerek bu yazıyı bitirelim, pazar akşamı Contador'un Sarı Mayo'sunu kutlayan yazımda görüşürüz diyelim hatta. Böyle de rengimi belli ederim :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...