17 Ocak 2011 Pazartesi

Kim Nankör Acaba ?



Memleket gündemini işgal etti protestolar. Gerçi eski futbolcu başbakanımız bu tip ortamları çok sever, kontrol etmedim benzine falan zam yapılmıştı diye şu gündem boşluğunda gelişine 90'a takar hükümet, en iyi bildikleri şeylerden biri bu çünkü. 



Her neyse ben olaya çok farklı yönden bakıyorum, belki bir kısım Galatasaray'lı bana kızacak ama aklı selim düşünsünler hak verirler bana. Öncelikle Sayın Başbakan'a yönelik bir protesto olduğunu düşünmüyorum ben, bu arada hemen ekleyeyim ben TOKİ Başkanı Bayraktar'ın konuşması esnasında olanlar için söylüyorum bunu. Daha öncesinde ismi anons edildiğin bir protesto vs. oldu mu, olduysa da bu kadar şiddetli miydi bilen gören varsa bilgilendirsin bizi. Erdoğan Bayraktar'ın konuşmasına gelmek istiyorum ben. Erdoğan Bayraktar'ın söyledikleri yenilir yutulur değil. Tamam gerçekleri barındırıyor bunu kabul ediyorum ama bunları orada söylemek çok saçma. Sen kalkıp orada Özhan Canaydın'a aciz der, kulübü ve haliyle o an kulübü temsil eden kişi olan Adnan Polat'ı yerin dibine sokarsan, oradaki taraftar da sana tepki verir. Sonra da sizin yalaka alt kademe idarecilerinizden biri çıkar,  ...çocuğu der diğeri beyinsiz geri zekalı der. O dakikadan ve o laflardan sonra rahmetli Canaydın dirilip, mezardan gelse o tepkinin önüne geçemezdi. O yüzden Sayın Başbakan, yuhalayana değil yuhalatana bakınız derim. Çok da uzağa gitmenize gerek yok bunun için. 


Gelelim ikinci yansımasına, bilen bilir yönetim olarak zerre beğenmiyorum AKP'yi, içerisinde bazı aklı selim adamlar var ki onların da orada olma sebebi rant olduğu için nefret ediyorum onlardan, sonuçta çoğunluğu gücün esiri olmuş çapsız insanlar benim gözümde. Şu son olayda bile gördük bunu. 50 yıldır kapısında süründüğümüz Avrupa Birliği ile Müzakereleri yürüten Egemen Bağış'ın sağ kolu henüz 25 yaşında AB Genel Sekreterlği Müşaviri olan Yasin Ekrem Serim " böyle şerefsizlik yok... Nankörsünüz... Kimin sayesinde o statta maç izliyorsunuz... Kim yaptı lan o stadı size... Geri zekalı kuşbeyinliler" yazdı. İBB Spor A.Ş Genel Müdür Yardımcısı Selim Terzi (ki kendisi eski bir atlet) “Galatasaraylılığımdan utanıyorum. Başbakanı, TT Arena’da yuhalayanların babaları belli değildir, buna eminim. Şerefsizler yuhalayan kahpe GS taraftarı” diye yazdı. Çok basit iki örnek bile bu zihniyetin alt kadrolarındaki mantığın nasıl işlediğini gösteriyor. Başka bir ülkede olsa tazminat davaları ile inim inim inletirler bu insanları, ama biz bir guguk ülkesi olduğumuz için, en baştaki kuşun beğeneceği şekilde guguklayan bu arkadaşlar da baş tacı oluyorlar. Zaten Recep Bey'de hemen daha üs kullanım hakkını imzalamadık diye aba altından sopayı gösterdi. Ya bunlar annenizi boyayıp babanıza satarlar, sanıyor musunuz ki o Mecidiyeköy'den alacağı gelirlerin bir kısmına daha tırpan atmadan o izini verecek hükümet Galatasaray'a. Muhtemelen kenara çekildiler kıs kıs gülüyorlar şu an, oh biraz daha koyduk cebe diye. 
Sayın Bayraktar size soruyorum bir de, TOKİ'nin gelir kaynağı nedir? O stadın yapımında sayı Başbakan'ın dediği gibi Galatasaray'ın bir allah kuruş katkısı yok, haklı da zaten çünkü  Galatasaray, Fener, Beşiktaş, Diyarbakır, Tavşanlı Linyit, Bursaspor ve bu ülkede namusu ile vergisini ödeyen herkesin katkısı var o stadyumda. Benim paramla yaptığın stadyumda kime hava atıyorsun sen...İnsanların elindeki evleri dalavere ile istimlak edip, aynı yere koca çirkin binalar dikip, onları da sudan ucuza satıyoruz diye üste para alarak insanlara satan senin kurumun değil mi ? 
Polat diyor ki bunlar Galatasaray'lı değil. E sayın Polat taraftarı orada istemeyen, davetiye dağıtarak gelecek kişileri seçen sen değil miydin ? Nerede Galatasaray düşmanı var onlara mı yolladın davetiyeleri. Senin taraftarına ağıza alınmayacak küfürler eden şu iki adamdan hesap sordun mu ? Hadi seni geçtim, Sayın Gümüşdağ ve Sayın Bağış. Emrinizde çalışan bu adamlara hadlerini bildirmek sizin göreviniz değil mi ? Başbakan'a yuh denilince ayıp oldu, rezalet, vatandaşa orospu çocuğu diye imada bulunulunca ses yok. Bana hizmet getirsin diye seçtiğim adamların yalakaları bana küfür ediyor, bir allahın kulu da bunlardan hesap sormuyor ?Sayın Polat, o gün o stada gelen kesim, memleketin okumuş belli bir seviyesinin üstünde olan adamlardı. Öyle 15-20 kişi ile gaza gelecek insanlar değildi,tutturdun provokasyon var diye. Kombine iptal etmeye başladın, biraz daha uğraşırsan bir sonraki seçimlerde bir pay düşer sana. 


Gelelim UltrAslan'a, sizi eleştirmek bana düşmez ama apar topar yaptığınız Başbakan'a ayıp oldu açıklaması asıl tüm Galatasaray taraftarına ayıp oldu. Yönetici özür diler, dilemek zorunda da çıkar ilişkisi gereği politik davranmak zorunda ben bunu anlayabilirim. İşadamlarının da çıkıp ayıp oldu demesini anlıyorum, zira yemedikleri halt yok devlet, defterlerini bir açsa donlarına kadar alır hepsinin. Onlar da bunun farkında oldukları için ona yönelik konuşuyorlar. Ama sen taraftarın sesiyim diyorsan o açıklamayı yapamazsın, yapıyorsan da ikinci açıklamanda belirttiğin hususları ilkinde belirtirsin. Her neyse onların değerlendirmesini Galatasaray'lı taraftarlar kendi içlerinde yapacaktır. Ortam şu an komple tepkiye döndü, sporda şiddet yasası için zaten yeterince müsaitti bu da üstüne tuz biber oldu. Bunun arkası gelmelidir, bizler sevdikleri renkler için cefalara katlanan insanlarız, sen deplasmana geliyorsun, o gelmiyor, sen bağırdın o bağırmadı vs. hesabı yapılmaz bu işte. Bugün yaşananların benzerlerini biz Saracoğlu'nda yaşamadık mı ? Kameralarla, coplarla bizim de üstümüze gelmediler mi ? Endüstriyel futbol diye diye içimizdeki ruha saldırmadılar mı ? Sağda solda düşmanlığı pompalayan grupların başındaki adamlar kol kola takılmadı mı ? Uyan taraftar uyan, şu siyah ceketlilerden sporu kurtarma vakti geldi. Biz oradan başlayalım, memleketi metrekarelere bölerek satanlardan da kurtaracağımız günler gelir. Tepkisiz kalma, tepki verene destek ol.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...