2 Ağustos 2010 Pazartesi

Şampiyonanın Ardından

Konuşulacak çok şey var ama kendi ülkemiz adına bakacak olursak çok verimli bir şampiyona geçirdik. Şurada şampiyona öncesi madalya alacağımızı söylemiştim. Bu sefer çok iyi geliyoruz demiştim. Hiç yanılmadım hatta ben Nevin'den kendisini bu kadar aşıp altın almasını beklemiyordum açıkçası. Her şeyiyle harika bir turnuva geçirdik. Madalya beklediğimiz isimlerden madalya aldık, genç ve tecrübesiz dediğimiz sporcularımız inanılmaz iyi derecelere imza attılar ve ne derece gelişime açık olduklarını gösterdiler bizlere. Tüm bunları alt alta koyduğmuzda, bir takım sorunlardan dolayı buraya gelemeyen ama geleceği parlak olan bir kısım atletlerimiz olduğunu da düşünürsek, gelecek bizima adımıza parlak. Bazen önemli olan madalya kazanmak değildir. Bu bir kütür işidir, madalyayı bugün kazanırsın yarın kazanamazsın. Ama ben isterim ki, bundan 6-7 sonra, Avrupa'da insanlar Türkler 5000m'de hep birilerini yetiştiriyor. 6 sene önce Elvan vardı şimdi Meryem var desin. 100m engelli de Nevin'in arkasından bu kızı koydular desinler, Bu kültürü önce kendimize oturtalım sonra devamı gelecektir.


Bu sebeple tüm atlerlerimizi can-ı gönülden tebrik ediyorum bize yaşattıkları gururun tarifi yok. Takım tartışması vs. konusuna girmeyeceğim, şu an bu satırları yazarken duyduğum gururun 10 belki de 100 katını Aziz Yıldırım duyuyordur haklı olarak. Başarılı işler yapan insanları takdir etmek lazım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...