29 Ağustos 2010 Pazar

Litvanya - Yeni Zellanda maçı

  Günün ilk maçı Litvanya ile Yeni Zellanda arasındaydı.Her  Türk insanı gibi  rahat olduğumdan maçtan tam 20 dakika önce salona gittim.Salon  önündeki kuyruğu ve koskoca salona sadece iki kapı ile giriş yapıldığını görünce önce kendime niye erken gelmedin diye ,sonra organizasyon bozukluğuna kızdım.Bizim erken girmemiz önemli değildi ama kuyruktaki az sayıda Litvanyalıyı görünce öndekilere bırakın geçsinler adamlar taa nerden geldi yazık falan laflarıyla adamları maç başlamadan içeri soktuk.Tabi bu arada Türklük damarı kabaran bendeniz koca bir grupla kaynak yaparak ilk çeyreğin üçüncü dakikasına yetiştim.İçeri girdiğimde ise büyük bir şaşkınlık ve utanç beni bekliyordu.
 Litvanyanın turnuvaya  az taraftarla gelmesi gibi bir hataya düştüğüm için biraz utandım ama büyüleyici desteklerini gördükçe iyi ki gelmişler dedim.Genç ,yaşlı,çoluk ,çocuk her yaştan  Litvanyalı vardı.


  Litvanya ilk çeyreğe iyi başlayıp  uzunları ile Yeni Zellandaya üstünlük kurarken karşı tarafta ise Kirk Penney skora katkı yaptı ve ilk çeyrek 25-24 Litvanya üstünlüğü ile geçildi.İkinci periyotta Litvanya Kleiza'nın basketleriyle farkı açarken savunmada da Penney'i durdurunca fark çift hanelere çıktı ve Kleiza'nın basketleriyle ilk yarı 50-34 Litvanya üstünlüğü ile tamamlandı.
    Üçüncü çeyrekte Pocius Penney'i etkili savunmasıyla durdururken Yeni Zellanda'da devreye Vukona girdi ve aradaki farkı tek haneye çekmeyi başardılar.Çeyreğin sonunda Kleiza'nın kritik basketleri ile Litvanya üçüncü çeyreği 74-61 önde kapadı.

   Son çeyreğe Yeni Zellanda etkili başlarken farkı tekrar tek sayılara çekmeyi başardı.Litvanya  uzunları ile  farkı korumaya çalıştı ve Kleiza ve Jankunas ile sayılar bulan Litvanya son bölümde Kleizanın saçmalamasına rağmen maçı 92-79 kazandı.

Litvanya'da Linas Kleiza 27 sayıyla oynarken Yeni Zellanda'da Kirk Penney 37 sayı ile oynadı.
                                                                                                          Aykut

1 yorum:

Özkan Özdemir dedi ki...

İlk resimde köşede gözüküyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...