19 Kasım 2009 Perşembe

Şimdi Ne Olacak ?

Sabahtan beri her yerim Cemal Nalga oldu valla. Elli tane program izleyip, kişi dinledim. Hukukçu değilim, hee allaha şükür üniversitede hukuk eğitimi aldık ama. Yani açıp da bir Disiplin Yönetmeliği'ni okuyunca, hangi kapsama neyin girdiğini çözebiliyoruz. Ama devam eden bir soruşturmada bunu yazmak bana düşmez. Şimdi ortada isnat edilen bir suç var. Bu suçun tarafları savunmalarını verecek, bizlerin o savunmalarda neler yazdığını bilmemize şu aşamada imkan yok zaten. O yüzden hukukçu kesilip, şu maddeye girer bu suç, düşürülmesi lazım GS'nin vs. gibi konuşmayı saçma buluyorum. Çünkü o savunmada söylenilen ifadeler, o maddeleri gece - gündüz gibi farklı kılabilir. Suçun tanımını değiştirebilir her şey olur..


Aklımın almadığı tek bir nokta var. Sabah Murat Didin için kendince haklı demiştim, şimdi düşünüyorum da, Didin'in oğlunun bile gördüğü bir sahtekarlığı kendisi nasıl görmez. Hani Cemal hakem kararıyla ihraç oldu, 1-2 maç ceza aldı gibi basit bir durum olsa haberleri yok diyeceğim. Yahu bu adam yumruk yumruğa kavga etti diğer oyuncuyla, onu geçtim o maçtan, bir maç önce de kavga ettiği için 2 teknik faulle dışarı atılmıştı. Esasen aldığı ceza 8 maçtı ama 5'e indirmişlerdi zaten. Yani bu derece büyük bir olaydan haberinin olmaması imkansız coachun. Hani yardımcısı Alman olsa anlarım, yardımcısı da Türk ve Tufan Ersöz'ün kim olduğunu da gayet iyi biliyordur. Kenarda istatistik kağıdına bakarken hiç mi farketmedin yahu... Aynı şeyler Tolga Öngören için de geçerli . Takımınızın yeni salonunun açılışı münasebetiyle maç yapılıyor , 8500 kişi var salonda. Hani bu adamların FB-GS maçında bile zor görüdkleri kadar bir seyirci hazırlık maçında. Haliyle ona göre bir ciddiyet hakimdir o maça...Sevgili Tolga Öngören'de mi farkına varmamış acaba bunu da merak ediyorum. Tüm bunların yanında bir de federasyonun ihmaleri var ki, bugüne kadar ki vukuatlarını toplasam Brezilya dizisi olur. Neyse Can Barslan'ın çizimine sağlık olayı gayet güzel özetlemiş...




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...