22 Kasım 2009 Pazar

Rezaletin Daniskası

Şimdi işin içine halter, judo vs. gibi branşlar girince , bu tip sporların dünya şampiyonası organizasyonlarında her türlü rezillik olabiliyor maalesef. Dün Sibel Özkan'ın altın madalya aldığını yazmıştım... Aslında kaldırışlarını izlediğimde gümüş madalyadaydı Sibel, ancak acilen evden çıkmam gerektiği için izleyemedim devamını...Sonra haberi girerken kontrol ettiğimde altın aldığını gördüm, olabilir dedim bir şeyler olmuştur Çin'linin son hakkı geçersiz sayılmıştır dedim. Ancak bunca yıldır izlerim halter müsabakalarını, böyle rezillik görmedim. 118 kg. için podyuma gelen haltercinin barına 115 kg. takılıyor. Sonra halterci bunu kaldırıyor ve 118 kilo kaldırdı sayıyorlar. Yani şimdi bunun unutulması ayrı bir skandal, o barın ağırlık disklerini kontrol eden hakemlerin bunu atlaması ayrı bir skandal. Hepsini geçtim, şampiyona Güney Kore'de ve lehine hata yapılan sporcu Çin'li. Yani şu düzlemde baktığımda bile, bunun basit bir hata olmadığını görmek zor değil. Yıllardır bu tip sporlarda yaşanan hakem skandalları malumdur zaten ama dünkü olay cidden son nokta...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...