2 Kasım 2009 Pazartesi

Basketbol Adına Üzücü Kayıplar


FIBA'nın sitesinde okuyunca inanamadım cidden, Fransa'nın gelecekteki en büyük yeteneklerinden biri olarak gösterilen Jonathan Bourhis geçirdiği trafik kazasında vefat etmiş. Daha 19 yaşında olan bu genç yetenekli kardeşimizin ölümü Fransız basketbolunu cidden şoka soktu. Bu yaz başında kulübüyle ilk profesyonel sözleşmesini imzalayan Bourhis'in ölümüne ben de çok üzüldüm cidden.

Gelelim ikinci şok ölüm vakasına. Bayana basketbolunu çok daha severek takip ettiğimi belirtmiştim, işte bunda bir numaralı etkenlerden biri de Spartak Moskova takımıydı. Bu takımın yaratıcısı Shabtai Kalmanovich bugün Moskova'da vurularak öldürülmüş. Gerçi kendisinin eski KGB ajanı olduğu biliniyor bu sebeple kim neden vurdu diye düşünmek çok da mantıklı değil elbet bir hesap vardır diyorum. Ama cidden bayan basketbolu açısından çok büyük bir kayıp oldu bu ölüm.





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...