1 Mart 2011 Salı

Come Back Taurasi



En son Olympiakos maçında, turist olarak bile gelmezler gibilerinden bir intiba oluşmuştu hepimizde. O günden bugüne sanırım yapılan görüşmelerin duygusal bölümü oldukça dokunaklı geçmiş olsa ki  Taurasi her an dönebilir.



Öncelikle Federasyon'un tanıdığı ek kontenjan kadar saçma bir şey görmedim ben hayatımda. Coker dopingli çıkınca parası olmadığı için 6. yabancıyı getiremeyen Ceyhan'a transfer hakkı tanımak için nasıl bir kafa yaşamak lazım ben bile çözemedim. Fenerbahçe açısından baktığında zaten bu oyuncuların yerine oyuncu alınmıştı ortadaki mağduriyet kavramı çok gereksiz oluyor. He dersen ki tamam Diana geri dönsün ama o zaman Angel ya da Zogota'dan birini çıkartırız listeden o zaman ayrı. Ortada bir haksızlık ve mağduriyet olduğu doğru ama bunu diğerlerini mağdur edeerek gidermek çok saçma olacaktı. Olacaktı diyoruz zira Fenerbahçe  kulübünün açıkladığı belgelere baktığımızda, TBF'den normal sezonun son maçına kadar Taurasi'yi döndürmek için talepte bulunulduğunu ve TBF'nin de bunu kabul ettiğini anlıyoruz. Ki muhtemelen aynısı Ceyhan Belediye için de geçerlidir. 






Sonuçta Fenerbahçe kulübünün biz onu geri getireceğiz demesi güzel, bununla birlikte Taurasi'nin alacağı para sıkıntı yaratabilir diye düşünüyorum. Sonuç itibariyle iki oyuncu 4 Mart'ta bir üniversite'de turnuvaya katılacaklar sanırım basının çok büyük ilgisine sebep olacaktır o turnuva. Bu turnuva sonrasında bir takım şeyler netleşir diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...