17 Şubat 2010 Çarşamba

Lindsey'in Günü


Elden geldiğince takip ediyorum olimpiyatları valla. Yalnız ardı ardına skandallar patlıyor. Bugün Eurosport'un başlığına bittim zaten. Worst Oliympics Ever (bunun gibi birşeydi az önce girdim başlığı değiştirmişler ama :) ). Neyse olimpiyata dış kapının mandalı konumunda katılan bir ülkenin vatandaşı olarak çok da eleştirmiyorum ben.

Bugünkü programın en ilgi çekici bölümü bayanlar Tepe İniş'i olacak. Efsane sporcu Lindsay Vonn'u izlemek nasip oalcak yani canlı canlı. Yarış 19:00'da başlayacak TRT-3 verir mi vermez mi bakmadım bile kesin o saatte Meclis TV üzerinden memleketi kurtarıyor falan olurlar zaten. Eurosport üzerinden izleyebilirsiniz, zaten hayatınızda ilk kez izlediğiniz bir yarışsa emin olun yarış bitiminde inanılmaz bilgili biri olarak ekran başından kalkarsınız. Eurosport spikerlerinin bu konudaki gayretleri takdire şayan cidden.

Bunun üzerine direkt Amerika'lılar gibi Go Lindsay Go diyerek rengimi belli eder ve bu yazıyı sonlandırırım...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...