14 Şubat 2010 Pazar

İlk Altın Harry Potter'ın



Dün kayakla atlamada Normal Tepe yarışları yapıldı. Yarışlar aynı zamanda kış olimpiyatlarının ilk madalyasını verecekti. Öncelikle benim adıma sürpriz sonuçla bitti diyebilirim. Sürpriz ola Simon Amman'ın altın alması değildi. Bu sezonun açık ara en formda ekibi olan Avusturya'nın podyumda sadece Schlieri ile kendine yer bulması oldu. Hele Loitzl ve Koeffler tam anlamıyla bir hayal kırıklığıydı. Bu arada işi dramatik boyutu Adam Malysz'in yine son anda olimpiyat altınını son atlayışta kaptırması oldu. Hani üzülmedim desem yalan olur. Uçan Bıyık'ın sempatizanıyım ve bu sporun efsanelerinden biri olarak görüyorum kendisini cidden. Programa tam olarak bakmadım ama 20 şubatta sanırım Geniş Tepe yarışması olacak, Avusturya ekibinin orada biraz daha toparlayacağını düşünüyorum. Ayrıca İsviçre ekibinden de Kuettel'in biraz kendine geleceğini tahmin ediyorum. Almanlar ise Neumayer ve Uhrrman ile sürpriz peşinde koşacaklar.

Bu arada bir isime dikkat çekmek istiyorum, aslında dikkatimi çeken bir iki genç isim var ama bo çocuk cidden büyük işler yapacak gibime geliyor. Peter Prevc'den bahsediyorum. 20 Eylül 1992 doğumlu daha. Ve dün bu kadar üst düzey sporcunun olduğu olimpiyat yarışlarında 7. sırayı almayı başardı. Telemark'ta kendini biraz daha geliştirirse cidden bir iki sene içerisinde çok iyi yerlerde olacak, bu isime dikkat edelim derim... Harry Potter'ı da 3. kez kazandığı altınn için tebrik edelim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...