23 Şubat 2010 Salı

Bu Gece Uyku Yok

Daha önce belirtmiştim, Tuğba Karademir'in yaşadıklarını yazmıştım buraya. O yazıda demiştim ki, " Saygıyla eğiliyorum kendisinin önünde gerçekten, şahsım adına yapabileceğim tek şey kendisi için, başarılı olması için bol bol dua etmek ve birde hangi saatte olursa olsun mücadelesine duyduğum saygının ifadesi olarak performansını canlı olarak izlemek."...

İşte o gün geldi çattı , Tuğba bu gece Türkiye saati ile 02:30'da başlayacak olan Kısa Program'da piste çıkacak. Hedef ilk 20'de yer almak ki böylece Serbest Program'da yarışma hakkı elde edebilsin.

Ben sözümü tutacağım gerekirse erkenden, yatıp yarışma saatinde kalkacağım onu izlemek için, bu fedakarlığı sonuna kadar hakediyor çünkü Tuğba.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...