8 Ocak 2010 Cuma

Nalga'ya Devam

Beklenen oldu - 5 puanlık ceza da kaldırıldı. Tamam ben Fenerbahçe'liyim. Ama körün gözüne sokar gibi yapılan şeyleri de görmeyecek değiliz. Bir bakalım skandal ortaya çıktığından beri neler olmuş.

- GS yöneticileri , bu rezilliğe göz yumamayız diye istifa etmişler. Sonra bir tanesi el altından diğeri ise icat edilen özel bir görevle yerlerine geri döndüler ama olsun. Sıcağı sıcağına istifa edip , ahlak timsali oldular ya yeter.

- Yöneticilerin gerekirse ligden çekiliriz naraları havada kaldı. Fakay medya nedense bu skandala imza atan isimleri anında görevden aldı diye plaket verecekti nerdeyse yöneticilere.

- Federasyon'un verdiği cezaları değerlendirmek bana düşmez,hukukçu değilim çünkü ama ortada iki tane suç var. Biri cezalı oyuncuyu oynatmak suçu, diğeri de oyuncunun cezasını doldurduğunu ispatlamak için evrakta sahtecilik yapmak suçu. Federasyon ilk bölüm için cezayı Cemal'in oynadığı tüm maçlarda takımı hükmen mağlup sayarak verdi. İkinci bölüm için verdiği cezanın hukuki dayanağı yok diye iptal edildi. Yahu resmi evrakta sahtecilik yaptı diye, daha dün 4 federasyona resmi soruşturma açmadınız mı diye sorasım geldi. Herhalde Kürek Federasyonu ile Basketbol Federasyonu'nun tabi olduğu kanunlar farklı. Resmen bu skandalı kişilere yıktınız, yani yarın öbür gün birinden alacaklı olsanız, adam da size ben senin paranı ödeyecektim ama Ahmet bütün parayı batırdı ödeyemiyorum des ne olacak. Mahkemeye vereceksiniz şirketin sorumluluğudur diye karar çıkacak. Ama nedense kendi bünyesinden çıkan antetli kağıtlarda ve kulüp mührü ile onaylanmış resmi belgelerde sahtekarlık yaparken , tüzel kişiliğin hiçbir sorumluluğu yok. Burdan da bunu anladık.

- Şimdi bütün bu yaşanalardan sonra X bir takım cezalı oyuncu oynatı sahte belge gönderse federasyona, hatta üstüne o kulübün seyircisi de sahaya dalsa , ne de olsa alacağım en fazla 2 maç seyircisiz ceza, adamın oynadığı maçlarda hükmen mağlubiyet alırım, sonra sen sağ ben selamet dese haksız mıdır sayın Federasyon. Bunu yapan bir takıma hangi yüzle ceza verebileceksiniz onu merak ediyorum cidden...

Yani şu ülkede ne olursa olsun büyük camia kollanır olayından nefret ettiğim kadar başka bir şeyden nefret etmiyorum. İkinci konu da Ülker'in bu ülke basketboluna cidden katkı mı verdiği zarar mı verdiği yönünde ama onu ayrı bir yazı olarak ele almak lazım. Sadece merak ettiğim tek soru var. Bu yaşananları Erdemirspor ya da Bornova Belediyespor yapsa bu kadar rahat ceza kaldıracaklar mıydı acaba ?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...