30 Ocak 2010 Cumartesi

Rüya Gibi Final


Avustralya açık'ı çok ihmal ettim, evet biliyorum biraz fazla boşladım buraları ama idare edin valla suda çıkmış balık gibiyim, ayarlayamadım tempomu bir türlü...

Her neyse US OPEN'ı Kim Clijsters mucizesi ile bitirmiştik. Avustralya Açık'ta da Justin Henin fırtınası sürüyor. Gerçi, Henin'in hakkını veriyoruz ama , Serena'nın da hakkını yememek lazım. Her yönüyle harika bir final olacak o kesin, gönlüm Henin'den yana ama onu belirteyim. Ayrıca Kim Clijsters döndüğünde eskisi gibi turnuva turnuva koşup 1 numara olmak için kasmayacağını söylemişti. Henin'de bunun tam tersini görüyorum ben, 1 numarayken tenisi bırakmıştı. Şimdi dönüp tekrar 1 numarayı almak istiyor gibi sanki. Eğer tekrar 1 numaraya çıkıp kariyerime burda nokta koyuyorum derse , benim gözümde efsane tenisçi olur benden söylemesi...


Erkekler'de Nadal'ın sakatlanıp çekilmesi Federer'in tartışmasız üstünlüğünün işareti olmuştu. Federer dün resmen Tsonga'yı süpürdü. Şimdi karşısında Andy Murray var. İskoçların harika çocuğunun da ona karşı durabilmesi çok zor. Federer'in ismi şimdiden Sampras'ların Agassi'lerin Borg'ların McEnroe'ların yanına kazındı bile. Nadal'ın ise bu saatten sonra toparlayabileceğine imkan vermiyorum ben. Yavaş yavaş arkadan gelen Davydenko,Djokovic,Del Potro ve Murray gibi isimlere geçileceğini düşünüyorum hatta...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...