26 Haziran 2010 Cumartesi

Çok Mantıklı Hareketler Bunlar




Biliyorum dünya kupası varken kim takar abi basketi diyorsunuz. Yahu Dünya Kupası ile ilgili milyon tane blog var okuyun işte oradan , yok benim yazdıklarımı okuyacaksanız EAB'ye buyrun. Her neyse efendim şahsımızdan haberlerle başlayalım, bu TUMBLR dedikleri şey de nedir diyerek ve benim için çok özel ve değerli olan bir arkadaşımın'da sen de yazsana demesine biat ederek Sleeping With Ghosts TUMBLR şubesini de açtık. Oradaki format farklı, kendi çektiğim fotoların altına karalıyorum gönlümden geçeni, meraklısına duyuralım.

Sonra geçelim Fenerbahçe Ülker'e. Bombaları arka arkaya patlatan bir takım oldu geçen hafta. Önce Marko Tomas sonra Kaya PEKER, üstelik Oğuz'u da takımda tutmak büyük başarı. Uzun zamandır şubemizde görmek istediğimiz mantıklı hareketler arka arkaya gelince insan bir N'oluyoruz lan moduna giriyor tabi. Hani bünye alışık değil ya haliyle reaksiyon da ona uygun oluyor.

Oğuz'un takımda tutulması çok önemliydi. Ömer Aşık olmayacak ve Semih'in de gitme durumu var çünkü. Üstüne bir de Kaya transferi psikolojik olarakta Efes'i bitiren hamle oldu. Ha benim Efes'ten beklentim deli gibi para saçıp oraya çok sağlam birilerini getirmeleri yönünde şu anda. Ersin Dağlı ile olmaz o iş çünkü.
Marko Tomas için laf söylenmez, söyleyen de zaten Oğuz'un altında kalsın yani. yeri geldiğinde 1 bile oynatabileceğimiz ama asıl sorun olan 2 numaramıza ilaç gibi gelecek bir takviye. Hırvat milli takımında Ukic'le beraber oynamaları da avantaj zaten.

Kaya için bir çok taraftarın olumsuz olduğuunu biliyorum, ancak bu işin duygusallığı olmaz. Tümer'i kabul eden bünye bunu da eder. He kendisini zerre sevmem, sahada da asla bir Oğuz ya da Ömer Onan gibi göremeyeceğim kesin kendisini. Ama mevcut şartlar içinde alınabilecek en iyi yerli pivottu ve alındı, çok ama çok mantıklı bir hareket. Fenerbahçe taraftarının hali aşağıdaki karikatür gibi, direkt mahvedeyim diyorlar yani. Bırakın siz kim gelmiş, kim gitmişi. Kaya bugün gelir yarın gider bu takımdan. Ne yaparsa yapsın bir Damir Mrsic olamaz bu takıma. O yüzden arkanıza yaslanın bu takımın keyfini çıkartın, uzun yıllardan sonra ilk kez bu kadar heyecanlıyım yeni sezon için....


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...