14 Nisan 2010 Çarşamba

Tour Of TURKEY 2010



3. Etap geçildi anca yazıyorum. İş yüzünden izleme fırsatım olmuyordu, dün birazda şansım yaver gitti, TiViBu sayesinde izleyebildim. Öncelikle bu turu düzenleyenlere teşekkür ediyorum. 3 sene içerisinde bu kadar ilerletmek büyük başarı. İkinci teşekkürü yayın ekibine vermek istiyorum, çekimleri Eurosport mu yapıyor, TRT mi bilmiyorum ama harika açılar, harika çekimler yapıyorlar. Kendimi bir an La Vuelta izler gibi hissettim dün...



Ama Eurosport'a ayrı bir teşekkür edeceğim, özellikle de Caner Eler'e. Muazzam bir bilgi kaynağı kendisi, onun anlattığı etabı izlemek büyük keyif cidden, hem etap hakkında hem de sporcular hakkında inanılmaz bilgiler alıyorsunuz yayın sırasında. Umarım uluslararası yayındaki Eurosport spikerleri de bu şekilde anlatıyordur. Muazzam bir tanıtım ülkemiz için.



Etap Turgutreis - Marmaris arasında geçildi. Genel Klasman lideri Greipel'in zorlanacağını tahmin ettiğimiz bir etaptı. İyi bir tırmanışçı değildir kendisi çünkü. Son 2 km'ye Cofidis takımı Taaramae ve Pouriol ile önde girerken hemen arkalarında Lampre'den Spilak ve ISD-Neri'den Visconti vardı. Tamamen bir taktik savaşı gibi geçen son anlarda akıllı bir sprintle öne çıkan Visconti etapı 1. sırada bitirdi. 2. sırayı Lampre'den Spilak alırken, Cofidis'ler 3. ve 4.'lükle yetindi. Taktiksel yanlışlar yüzünden olası bir dubleyi kaçırdılar 3. etapta. Cofidis için teselli ödülü Taaramae'nin genel klasmanda Greipel'in 6 Visconti'nin ise sadece 1 saniye önünde bulunuyor. TUR'da 4. etap bugün Marmaris - Pamukkale arasında geçilecek.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...