23 Nisan 2010 Cuma

Ne Olacak Bu Memleketin Hali


Memleketin spor yöneticiliği yerlerde sürünüyor çok şükür. Uzun zamandır yazamıyorum işlerimin yoğunluğundan dolayı bir sürü şey birikti kısa kısa değinelim de, sonra detaylarız olmazsa.

- Derbi ile başlayalım, hadi bir Fenerbahçe'li olarak Bilica'nın yaptığını kabullenemem, ama kabullenemeyeceğim başka şey de, penaltı atmadan önce rakibin ayağına basanların, kornerde rakip oyuncuya pandik atanların, birden bire futbol etik kurulu başkanlığına soyunmasıdır. Herkes kendi pisliğine baksın arkadaş, biz kendi içimizde gereken tepkiyi veririz cezayı da veririz...

- Mustafa Hoca'ya saygım sonsuz, iki saat hakeme giydirdikten sonra, derbi mağlubiyetinin bahanesi olmaz, tebrikler Fenerbahçe demesi de eyyamın kralıydı. İki saat ne anlattın hoca o zaman derler adama.

- Dünya Şampiyonasına 4 ay var, milli takımmın hocası kim belli değil, Tanjevic kemoterapi görecek ancak inatla takımın başında olacağım diyor. Yahu hocam sen iyileşte takım kusur kalsın. Hani gitmesini hep istedim ama bu şekilde değil. Fakat bir daha yakalanması zor olan bir fırsatı, hoca'nın belirsizliklerine teslim edemeyiz. Kulislerde Orhun Ene ismi geçiyor, doğru seçim ama HEAD COACH olarak soru işareti bana.

- Pek değerli Turgay Demirel beyefendinin üstün çabaları sayesinde, Kerem Gönlüm efendinin cezası 1 senede kaldı. Şimdi ağzımı açayım diyorumda neyse. Kerem'in inatla ısrarla ben takım ne aldıysa onu aldım onun haricinde bir şey sokmadım ağzıma laflarının birden bire kesilmesinin de bir sebebi vardır herhalde. Chatman'ın dosyasını 1 haftada karara bağlayıp Kerem'in dosyasını 8 hafta'da usüle aykırı olarak bağlayan da babamdı zaten. Federasyon başkanımızı mağdur!!! olan sporcuların yanında görmek çok güzel ama. Aynı hassasiyeti Tufan Ersöz ve Cemal Nalga içinde beklerdim kendisinden. Neticede çocuklar emir kulu, giyemem formayı deme hakları olmadığını en iyi kendisi biliyor.

- Sarı Melekler'in Ankaragücü maçını izlemeye gittik, bayağı eğlendim maçta. Maçın baş hakemi kimdi bilmiyorum, bir pozisyonda, Ankaragücü coach'u ısrarlar Fenerbahçe Acıbadem'in topu içerde derken, dışarıda kararı veren, sonra çizgi hakemini çağıran o da içerde demesine rağmen dışarıda kararında ısrar eden, en sonunda Ankaragücü coach'unun ısrarıyla içerde kararı veren bir hakemdi kendisi. Bir sonraki pozisyonda da hemen önümüzdeki çizgi hakemi bloğun 2m. yanından geçip dışarı çıkan topa blok-aut bayrağı kaldırdı. Valla bunları özel mi seçiyorlar ben de anlamadım.

- Güzelliklere dönelim Papazın Çayırı öncülüğünde başlayan kampanya hiç de tahmin etmediğimiz bir mutlulukla bitti. Erkek voleybol takımımız işi uzatmadı ve Ankara'dan şampiyon olarak döndü. Şampiyon takımı orada karşılamak çok güzeldi. Meleklerimiz sahaya çıkarken erkek takımının onları alkışlaması, gene bir gece önce Melekler'in Ankara'daki tesis girişinde Erkek takımımızı karşılaması , karşılıklı Şampiyon Fener tezahüratları harikaydı. Fenerbahçe neden bir spor kulübüdür, neden bu ülkede amatör branşlarda yer alan elit sporcuların yüzde 80'i Fenerbahçe'de oynamak istiyor sorusunun cevabıydı bunlar.

- TOUR OF TURKEY'i İtalyan Visconti kazandı. Yarışın son 2 etabını izleyemedim iş yoğunluğundan, ancak izlediğim etaplardaki çekimler harikaydı. Caner Eler'in de harika bilgi dağarcığıyla birleşince seyri inanılmaz keyifli oldu. 3 senedir böylesine uluslararası çapta organize edilmeye başlandı. Gerçekten gösterilen gelişim inanılmaz. Bu hızla giderse , yakın bir zamanda adını La Vuelta,Tour De France gibi önemli organizasyonların yanına yazdıracaktır diye düşünüyorum.

- Yazın yaklaştığını Roland Garros ve Snooker ile anlıyorum valla. Roland Garros kuraları çekildi, onun için ayrı bir yazı yazarız. Snooker Dünya Şampiyonasının da Sheffield ayağı devam ediyor. Meraklısına öneririm Eurosport'tan takip etmelerini. Gönlüm her ne kadar Neil Robertson'dan yana olsa da, Ronnie O'Sullivan cidden bambaşka bir oyuncu. Bu arada yakın gelecekte Çin'li oyuncularında O'Sullivan ve Higgins'i çok daha fazla zorlayacaklarını düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...