2 Nisan 2010 Cuma

Tarifi Yok Heyecanımın


O büyük hafta sonu geldi çattı, sene başında resmi siteden transferler tek tek açıklandıkça allahım bu nasıl kadro Avrupa Şampiyonu oluruz bu kadroyla diye içimden geçiriyordum. Şimdi o şampiyonluğa sadece iki maç uzaktayız. İşimiz kolay mı hiç kolay değil. Ama Melekler'in gözündeki inancı gördükçe içim rahatlıyor inan. Geldiğimiz noktaya bakıyorum inanılmaz gerçekten. 4 sene önce Eski Burhan Felek'te 50 kişiye oynayan takım, bugün gazatelere sayfa sayfa haber oluyor. Ortada inanılmaz bir sinerji var. Ntvspor canlı yayın ekibi yollamış , FB TV tam kadro orada, TRT bile maçları yerinden anlatmak için ekibini yollamış durumda. Sanırım TVF dışında herkes Fenerbahçe Acıbadem'in kupayı kazanmasını istiyor. Şimdi biraz billinmeyen bilgilerden bahsedelim. Yardımcı Antrenörümüz Kamil SÖZ bir zamanlar CANNES takımında çalışıyordu. Bu yüzden Cannes taraftarları ile Fenerbahçe arasında hoş bir bağ var. Hatta eğer Fenerbahçe Acıbadem finale çıkarsa Fransız seyircilerin Fenerbahçe Acıbadem'i destekleyeceklerini de duydum ben.

Şu saatten sonra işin teknik taktik boyutunu yazacak halim yok. Zaten bunu yazacak yeterliliğimde yok. Yani 3 senedir falan bu takımın nerdeyse tüm maçlarına gittim, elimden geldiğince destekledim. Mevzu bahis onlar olunca sanki ailemin bir parçasından bahsediliyormuş gibi oluyorum. Şu geldiğimiz nokta hayal gibi geliyor bana. Ben şu dakika itibariyle, yarın iş yerinde saatin nasıl geçeceğini nasıl akşam olacağını düşünüyorum. Heyecanım çok büyük onların halini düşünemiyorum. Allah yollarını açık etsin umarım kupa ile döneriz Fransa'dan.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...