21 Eylül 2009 Pazartesi

Kırdı mı Kıramadı Mı ? Bulmak Bu Kadar Zor mu ?

Bugün bazı gazetelerde Yelene Isinbayeva'nın Shanghai Golden Grand Prx'sinde 5.07 ile yeni bir rekor kırdığı yazıyordu. Allah allah dedim kendi kendime böyle bir rekor kırılsa her yerde dönerdi haberleri, acaba benim takip ettiğim sitelerde mi bi güncelleme hatası var dedim. Önce IAAF'in sonrasında ise Shanghai Golden Grand Prix'nin web sitelerinden kontrol ettim. Isinbayeva'nın 5.07'yi denediği ancak üç hakkında da başarısız olduğunu gördüm. Şimdi bunu neden yazdım. Ben sadece ilgim dahilinde bu yarışmaları ya da kısaca sporu takip edip amatörce bu blogda sizlerle paylaşan biriyim. Ben bile bu bilgilere 10 dakika içerisinde ulaşabiliyorum, Türkiye'nin en çok satan gazetelerinden birisinin spor servisinde bu işleri yapmak için maaş alan arkadaşlar ulaşamıyor. Ya da ne de olsa kmse dikkat etmiyor, iki satırlık küçücük bir haber diye geçiştiriyorlar. Sonra da devşirme atletlerle başarı kazanıyoruz , böyle yönetim mi olur diye aynı sütunlardan ahkam keserler.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...