5 Ocak 2010 Salı

Ukic Fener'e

Dedikoduları ortadaydı zaten artık iş son noktaya kaldı. Hırvat medyasından almıştık haberi anlaşma oldu diye, ama acaba diye beklemeye geçmiştim şahsen. Sonra dün ardı ardına gelen iki haberle birlikte ben Roko Ukic artık Fener'de dedim. İlk açıklama Bucks'dan geldi ve Ukic'i serbvest bıraktıklarını açıkladılar. Buradan okuyabilirsiniz. Sonra ACB (İspanya Baksetbol Ligi) resmi sitesinde Josip Vrankovic'in açıklamalarını da görünce (ki o da burada ) bu iş tamam dedim. Ukic ne getirir, ne götürür değerlendirmesine hiç giresim yok valla. Ama görev adamıdır, yani molada kendine bağıran Tanjevic'e ben de senin diye karşılık vermez en azından. O açıdan mantıklı bir transfer Fenerbahçe için. Hatta oyun kurucu pozisyonu için, sahaya odun dikse yarayacak bir takım olan Fenerbahçe'ye ciddi güç bile katar desek yanlış olmaz.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...