23 Nisan 2011 Cumartesi

Bu Takıma Şapka Çıkartılır



Söylemiştim size bu takım play off döneminde bambaşka oynuyor diye. Arkas'ı bir kez daha 3-1 yenerek seride durumu 2-0'a getirdiler. 



Hakkında yüzlerce şey yazılabilir bu takıma, taraftar olarak bizler biraz haksızlık etmedik değil ayrıca. Ancak beklentilerimiz büyüktü, Demeter zamanında bu oyunu görebilsek sahada çok daha farklı olurdu sanırım. Sonuçta takımda o silik görüntüyü üzerinden atarak bugünlere geldi. Play Off'un ilk maçının bitiminde bu yol şampiyonluk yolu demiştim, beni yanıltmayan takıma sevgilerimi iletiyorum. 


Sonuçta günlük performansların önemli olduğu bir takım sporu voleybol, ancak Fenerbahçe takımını ancak play off serisinde hatırlayan medya için Fener sürpriz yaptı oluyor. Halbuki bu ülkenin voleybolda en çok okunan yazarlarından biri olan ve eski voleybolcu olan Burcu Hakyemez'in, benim İBB maçında gördüğümü benden önce görmesi gerekirdi. Şaşırması cidden enteresan. Açık ara bu ligin en kaliteli iki kadrosundan biri Fenerbahçe'deydi. Sezon içi sorunlar vs. derken gerçek gücüne ulaşamadı bir türlü takım. Play Off zamanı gerçek gücünü ortaya koyunca da insanlar şaşırdı. Ziraat serisi devam ederken, o seriden çıkan takımın şampiyonluğu alacağını söylemiştim yanılmayacak gibi duruyorum. 


Arkas'ı asla hafife almıyorum Agamez ve Bravo gibi çok iyi oyuncuları var ama Fenerbahçe'de ki Ivan ve Marshall'a gelen yardımı onlar Hüseyin ve Ahmet gibi isimlerden alamıyorlar sorun orada. Belli bir süreden sonra da bu oyuncular oyundan düşüyor. 


Son olarak TVF'ye de sevgilerimizi iletelim. Bu ülkede voleybolu sevdirmek istiyorsunuz, Fenerbahçe sponsor bile almadan kendi imkanları ile 4.kez üst üste final oynuyor bu ligde. Üstelik maçlarda voleybol adına gerçekten inanılmaz keyifli oluyor. Böylesine bir maçta bilet fiyatlarını 10 lira yapmanın mantığı nedir. İstanbul'da oynayacağınız 2 maçla mı kurtaracaksınız bütçenizi. Voleybol seyirci ile güzeldir normal seviyesinde bırakın şu fiyatları insanlar çoluğuyla çocuğuyla gelsin şu maçlara. Yok derdiniz holigan kılıklı futbol seyircisi salona girmesinse bilet fiyatlarını 100 lira bile yapsanız, o tarz seyirci o salona girmek istiyorsa girer. Cezalandırdığınız voleybolu sevmek isteyen anneler babalar ve onların çocukları oluyor...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...