31 Ağustos 2008 Pazar

Taraftarız Biz , Çekeriz Cefa

Herhalde en zor şeylerden biri Fenerbahçe taraftarı olmak. Hele bir de amatör braşlar dediğimiz basketbol,voleybol hatta ve hatta yüzme, atletizm gibi branşları da severek takip eden biri iseniz. Bu sene de özellikle basketbol ve voleybolda iddialı ekipler kurduk ve sonuna kadar şampiyonluk yarışının içinde olacağımızdan kuşkum yok.

Bayan basketbolda son 7 senedir ligi domine ediyoruz. Bu sene en sert şampiyonluk mücadelelerinden birini yaşayacağız. Özellikle Gs ciddi yatırımlar yaptı ve şampiyonluğu kazanmak için çok çabalayacaklar bu belli. Belki yapılan transferler bir çoğumuzu memnun etmedi ama unutmayalım maç sahada kazanılır kağıt üstünde değil.

Erkek basketbol takımı için ben de pek olumlu düşünmüyordum. Ancak Giricek transferi beni bitirdi resmen. Sırf onu izlemek için gidilmesi gerek maçlara. Ah bir de şu maçları Abdi İpekçi'de yapmasalar diyeceğim ama bencilliğe gerek yok. Fenerbahçe hepimizin takımı, herkesin izlemeye hakkı var Fenerbahçe'yi. Ancak gene de kendimize ait salonumuzun olması ile basketbolda yakaladığımız bu ivme'nin çok daha yukarıya tırmanacağına inanıyorum.

Erkek voleybol takımımız kadroyu büyük oranda korudu , bence yeterli takviyeler de yapıldı takıma. Tek sorun Billings'in Gomez'in yerini doldurup dolduramayacağı. Şahsi kanaatim dolduramayacağı yönünde ancak ben bu sene özellikle hücum da biraz daha fazla opsiyonla mücadele edeceğimizi düşünüyorum. Demeter hoca benim çok beğendiğim bir teknik adam , oyunu teknik yönden çok iyi analiz ediyor. Müdaheleleri çok yerinde , o yüzden Gomez'in eksikliğini de bir şekilde kapatacağını düşünüyorum. Rakiplerimiz ciddi yatırımlar yaptı ama biz kadromuzu bozmadığımız için biraz daha avantajlıyız sanki.

Bayan voleybol takımı ise apayrı bir yazı konusu bana ama burada ufak da olsa bahsedelim. Öncelikle ben yönetimi çok eleştirdim bu sene. Şube'nin yönetimi tamamen Acıbadem'e bırakıldı. Belki doğru ama zamanlaması geç yapılmış bir hamleydi. Kağıt üzerinde rakiplerimizden zayıf gözüksek bile, ben mücadeleci bir takıma sahip olacağımıza inanıyorum bu sene.

Şimdi gelelim amatör branş sevdalısı bir Fenerbahçe taraftarının cefasına. Hal böyle olunca İstanbul kazan , biz kepçe olmak başa düştü. Caferağa'da kendimize bir koltuk belirleyelim önce ,bu sene çok güzel maçlarımız olacak orada. Ümit edelim ki maç saatleri çok çakışmasın. Bu konuda sayın yönetimimizden de daha aktif işler bekliyoruz bu sene. Ve cefakar taraftarımız bu sene artık maç seçmeyi bıraksın , bu takımları sadece Gs, Bjk,Eczacıbaşı,Efes Pilsen maçlarında değil tüm maçlarda hatırlasın. Yoğun bir sezon bizi bekliyor , Hep Destek Tam Destek ama her yerde , her branşta destek lütfen.


Furkan Zengin
furkanzengin@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...