15 Mart 2010 Pazartesi

Duble İle Başladık

Konu Fenerbahçe olunca ve bir de Ferrari olunca tarafsız yazamıyorum. Geçen seneki kayıp sezonun ardından, YAlanso takviyesine burun kıvırmadım desem yalan olur. Ancak dünkü yarışta bana kapağı takan Alonso'ya teşekkürü borç bilirim. Vettel'in yaşadığı şanssızlık olmasa belki podyum düzeni farklı olabilirdi ama olsun kimin umrunda. Formula1 hayatı bitecek denilen Massa'nın 2. sırayı almasından daha güzel bir şey olamazdı biz Tifosiler için. Şöyle bir baktım da efsane Schumi 6. , geçen yılın şampiyonu Button ise ancak 7. oldu. Ferrari'ler için güzel başlangıç Bizi en çok zorlayacak olan gene Hamilton gibi duruyor. Vettel'in de sürpriz çıkışları olacaktır sezon içinde. Şu yeni kurallara da ısınamadım ayrıca. 4 saniyede pit stop mu yapılır abi diyorum, gerçi o alanda da sezon içinde bir sürü rekor kırılır. Amerikalılar bayılır bu tip istatistiklere. Sonuç duble yaptık mutluyuz, gururluyuz. Forza Scuderia Ferrari...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...