29 Mart 2010 Pazartesi

Akıllı Olan Kazandı


Ya da gavurca deyimiyle The Curse of Red Bull Team'de denir Albert park yarışı için. Sıcağı sıcağına Red Bull patronu Horner'ın sözlerine kula verelim aslında "İlk ikide başlayıp yarış sonunda iki puanda kalmak takımdaki herkesin moralini bozdu.Ama herşeyi düzeltebiliriz"...Cidden bu mekanik sorunlarla nereye kadar gidecekler ben de anlamıyorum zira bunlar henüz pist yarışları, araçları mekanik olarak çok daha fazla zorlayacak sokak yarışları başlayınca ne yapacaklar bilmiyorum. Vettel'in pilotajı takdire şayan ancak iş sadece onda bitmiyor işte.

Dönelim kazanan takıma Button kuru lastiklere çabuk geçmenin faturasını ödeyecek diye düşünüyordu herkes. Ancak belki 2-3 tur zorlandı sonrasında rakipleri kuru zemin lastikleri için bir bir pit'e girerken de liderliğe kuruldu. Yumuşak bir pilotaj stilinin olmasının da etkisiyle , 50 turdan fazla o lastiklerle idare etmesini bildi. Hakettiği bir galibiyetti. Hamilton her ne kadar tam Kubica'yı geçecektim pit'e çağırdılar diye isyan etse de, lastiklerinin durumu içler acısıydı cidden. Zaten pit'e isyan edeceğine kamyon şoförü gibi arkadan kendisine bodoslama dalan Webber'e isyan etsin. Yani cidden izlerken içimden yahu birader el arabası değil ki bu F1 aracı , viraja giriyosun bir fren yapar insan dedim. Kubica çaktırmadan 2.liği alırken Massa yine podyumda yer buldu kendine. Alonso'nun yarışın başında yaşadığı tüm sıkıntılara rağmen toparlanıp 4. sıraya gelmesi Ferrari'nin bu sezona ciddi biçimde asıldığının göstergesi bence. Önümüzde Sepang var, Red Bull mekanik sorunlarını çözebilirse Sepang'da harika bir yarış bizi bekliyor bence.


Son paragrafı da grurumuz Kenan Sofuoğlu'na ayırıyorum. Geçen yılki sıkıntılar bitti. Bu sene başında ayağını kırdığı için biraz sıkıntı vardı ama o da geçti. İlk ayakta 3. olmuştu, dün Portekiz'de zirveyi aldı. Genel klasman zirvesine de oturdu. Kenan'a İstanbul Park'ta antrenmanı çok gören Bernie amca'yı sevgiyle selamlıyorum. Kenan podyuma çıktığında da Türk Milli Marşı yerine Japon milli marşı'nı çalan organizasyon komitesini öpüyorum burdan...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...