20 Eylül 2011 Salı

Amacın Ne TVF???





Bu sabah kanalları dolaşırken Naz Aydemir ceza kuruluna sevk edildi altyazıyla karşılaştım.Hemen sitelere baktım daha haber girilmemişti mecbur altyazı tekrarını bekledik.Altyazının tamamı şöyle "Türkiye Voleybol Federasyonu sakatlığını gerekçe gösterip milli takıma katılmadığı ve kendi takımıyla antremanlara çıktığı gerekçesiyle Naz Aydemir'i ceza kuruluna sevk edip savunmasını istedi"



Herşeyden önce oyuncuyu nasıl takip ediyorlar bilmiyorum ama Naz Aydemir doktorları ve ailesi ile görüştükten sonra ameliyat sonrası dönüş süresi uzun olacağı için ameliyat olmadan tedaviye devam etme kararı verdiğini ben bile biliyorum.Tedaviye başlandığını da ve sürecin devam ettiğini de biliyorum.Benim bu sıradan taraftar halimle bildiğim bilgileri Tvf bilmiyor ve nasıl oluyorsa takımla antremanlara çıktığını öğreniyor halbuki Seda ve Naz takımdan ayrı özel programlarını uyguluyor.Asıl bunun prosedürü bu mudur yani Naz takımıylaa antremanlara çıkıyormuş biz öyle duyduk disiplin kuruluna sevk ettik.Telefon diye birşey var bilir misiniz?İnsanları halk önünde vatan haini ilan etmeden önce arayıp sormak bu kadar mı zor? Ama tabi konu Fenerbahçe ise her yol mübahdır değil mi ?

Bu haber çıktıktan sonra atılan manşetlerden birine bakın "Fazla naz milli takımı usandırdı"Şimdi bu kadar yaygara kopardıktan sonra hangi yüzle Naz'ı tekrar milli takıma çağıracaksınız.Diğer takımlara her türlü kolaylığı sağlayıp bir günde kural değiştiren federasyon konu Fenerbahçe olunca nedense her şeyi Fenerbahçe aleyhine yaygara kopararak uyguluyor.

Son olarak aşağıdaki fotolar belki işinize yarayabilir.Naz'ın takımla birlikte çıktığı antremanın delili olarak gösterirsiniz.







Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...