14 Haziran 2011 Salı

Spahija ?



Sezon içinde bu tip kilitlenmeler yaşadığı maçlar çok oldu. Ama sezonun bence en önemli maçında bunu yaşaması olmadı. 



Bu bir teknik değerlendirme yazısı vs. değildir. Kimseye coaching dersi vermek gibi bir niyetim haddimi aşma isteğim de hiç yok. Ama bana bir kişi lütfen çıkıp açıklasın. Sağ eliyle top bile süremeyen Tomas'ın bugün neden sahada olduğunu. Hadi saha da olmasını geçtim, eli sakat olan, top süremeyen, şut çekemeyen bir oyuncunun 0,96 saniye kala topu kenardan oyuna sokmasının mantığı nedir. Takım 2 gündür kamptayken Cadde'de orada burada takılan arkadaşın maç sabahı kadroya dahil edilip maçta oynatılması nedir. Ve bunu yapmak için yarı final ve final serilerinde gayet istikrarlı oynayan az ama öz katkı veren savunma direncini ayakta tutan Sean May'i kenara yollamanın mantığını da açıklasın bana. 


Şimdi cuma günü, bugün maçtan mahkeme duvarı gibi bir suratla çıkan Sean May'i nasıl oynatacaksın. 2 aydır antrenman yapmayan resmen olmasa da fiilen Fenerbahçe ile yolları ayrılmış olan ve gün sayan Kinsey'i oynatacak mısın ? Sağ eliyle bırak şut çekmeyi top bile süremeyen parmaklarını bandajdan doğru düzgün oynatamayan Tomas'ı oynatmakta ısrar edecek misin ? Kaya ve Oğuz'u dizginlemeye devam edecek misin ? 


Hadi hocam bunlara cevap ver başka bir şey istemiyoruz biz. Bugün ben tribünde senden daha çok müdahele ettim oyuna, bunu açıkla bana. Aynı pick&roll oyununu 20 kez nasıl yediğimiz anlat bana. Alan savunmasına post up yapacak adamı neden tribüne gönderdiğini anlat bana. hepsini geçtim 25 saniye kala rakip hücumdayken neden taktik faul yapmadığını anlat bana. O baskı altında 2 faul atışı mı daha kabul edilebilir bir risktir son topa 1,5 saniye  kala sahip olmak için savunmayı sürdürmek mi ? Bunu da anlat bana. 


Al sana maçın teknik taktik analizi, senin yaptığın bütün bu hatalardan maksimum faydalanan  Oktay Hoca şansının da yardımıyla son topta da olsa bu maçı almasını bildi. Tebrikleri ona teessüfleri sana yolluyoruz Spahija. 

1 yorum:

Adsız dedi ki...

o son 0,9 kala topu oyuna sokuşumuz rezaletti gerçekten....keşke birde 15-16 sniye kala bir foul yapsaydık ama hayırlısı inşallah buradan sonra bir aksilik olmaz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...