25 Şubat 2011 Cuma

Emeği Geçenlere Teşekkürler



Fenerbahçe Bayan Basket takımı açık ara Avrupa'nın en iyisiydi. Bir takım düşünün EL'de 14 maç yaptı bunun sadece 2'sinde yenildi. Bu takım Final Four'a kalamadı desem gülersiniz di mi. 



Çok yazıldı, çok çizildi aynı şeylerle kafanızı ütülemeye niyetim yok. Taurasi olayı ile film koptu zaten. Kelle avcılığı yapacak halim yok, ancak bir kaç kişinin onurları ve şerefleri varsa istifa etmesi gerekirdi çoktan. Gerçi bu ülkede onur ve şeref kavramı kirleneli çok uzun zaman oldu. Pişkinlik ve yüzsüzlük had safhada koltuk sahiplerinde, oturdukları koltuktan kalkmamak için de ellerinden geleni yapıyorlar. Neyse uzatmıyorum, 3 5 kişinin yaptığı yorumlama hatası yüzünden koca laboratuar kapanırsa üzülürüm. 


Gelelim koca sezonun heba olmasına, tamam Dee ve Penny çok üst düzey oyuncular ve yoklukları cidden sorun. Ama bu takım onlar olmadan iyi bir ivme yakalayıp UMMC'yi burada yenmişti. Takımın dengesinin bozulduğu maç ligde oynanan GS maçı ile başladı. Muhtemelen test sonuçlarının  yanlış olduğunu öğrendiler zaten gariplikler silsilesi orada başladı. Üstüne 17 sayıdan verilen Spartak maçı. Yöneticilerin şampiyonluğumuza mal oldu bu açıklamaları vs. vs. Neresinden bakarsanız bakın elde kalan bir süreç. Kulübün iletişim sorunu ve beceriksizliği burada da ortaya çıktı. Tamam ilk basın toplantısının seviyesi gayet yerinde, etkili. Ama üstüne gelen açıklamalar çok kötü. Yani ben kendimi oyuncuların yerine koyuyorum, benim bile oynama şevkim kırılırdı o açıklamalardan sonra. 


Sonuç olarak kaybedilen şey sadece bir tur ya da Final Four değil. Seneye nasıl bir kadro kuracağız, kuracağımız kadronun Dee ve Penny takviyeli bir takımı yenebilmesi ne kadar mümkün olacak. Çünkü görünen o ki her iki oyuncunun da turist olarak dahi bu ülkeye geleceğini sanmıyorum ben. Bardağın dolu tarafına bakmak gerekirse, 5. kez EL gibi en üst seviye organizasyonda çeyrek final oynamak çok büyük başarıdır. Hani şu hep Porto Lyon gibi olacaksın arkadaş deyimi vardır ya futbolda, onun bayan basketteki karşılığını sağladık. Hacettepe sağolsun hayallerimizin üstüne koca bir çizgi çekti, en başta dediğim şeyi yineliyorum. Azıcık şerefi, onuru haysiyeti olup da bu skandalın içerisinde yer alan biri varsa istifa ederdi. Halen daha şerefli bir davranış bekliyoruz. 

1 yorum:

legend888 dedi ki...

Tamam doğru bu kadro bu sene bir sürü şanssızlıklar yaşadı ama bence bunlar yine de mazeret değil.Koç aslında çok zor zamanlarda takımı iyi yönetti.Ama final maçları olabilecek maçlarda sınıfta kaldı ne yazık ki...Yani kendi sahanda o kadar sayı öndeyken o maç verilmese şu anda çok farklı şeyleri konuşuyor olacaktık.Gerçekten yazık oldu!Bir de başkanın takım iyi giderken yapmış olduğu açıklamalar gerçekten yanlıştı.Çünkü siz o zaman sahada mücadele verenleri hiçe sayıyorsunuz demektir.Olmamalıydı,yakışmadı...

Ama ben yine de bu takımın ligde şampiyon olacağına inanıyorum.Avrupa'da şampiyonluk inşallah seneye.Hayat devam ediyor sonuçta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...