23 Kasım 2010 Salı

Deniz Kılıçlı'dan Dobra Açıklamalar



West Virginia Üniversite'sinde oynayan & okuyan Deniz Kılıçlı, ESPN'in NCAA editörlerinden Andy Katz ile yaptığı röportajda, başta Enes Kanter olmak üzere NCAA  ve uyguladığı sistem üzerine dobra açıklamalar yapmış. Bayram tatili sebebiyle yazıyı okudum ama buraya aktaramadım, yazının tamamı için link verriyorum, yazıdaki bazı can alıcı cümleleri de buraya aktaralım.


- Enes'in burada oynayabileceğini düşünmedim hiç bir zaman. Kulübün ona ne verdiğini biliyordum bu yüzden burada oynayamayacağını düşünüyordum. Bunu 1 sene önce söylemiştim ona.


- Bu uluslar arası oyuncular için çok acı. Biz NCAA oyuncuları ile eşit değiliz. Biz aynı sistem içerisinde oynamıyoruz. Bu Enes gibi oyuncuları öldürüyor.O şu an oynamıyor ve bu berbat bir şey. Buradaki sorun şu ben onun aldığı gibi para almamıştım. Bütün bunların sebebi bu.


- Enes'e ne yapması gerektiğini fısıldayan bir grup insan var, onların sözünü dinledi ve Amerika'ya geldi. 2 yıl önce onun buraya gelmek gibi bir düşüncesi yoktu ama bu 2 yıl içerisinde ne oldu bilmiyorum. Belki kızdı ya da başka şeyler oldu. Buraya gelmek, ESPN'de oynamak iyi bir yol. Belki de kendini göstermek veya kanıtlamak istedi. Bu benim için geçerli ama onun için değil, ben çaresizim ve kendimi kanıtlamak zorundayım. Ama o her halükarda ilk tur'da draft edilecekti zaten, buna ihtiyacı yoktu.


- Eğer ben lige bu sene gelmiş olsam almış olduğum 20 maçlık cezayı almayacaktım. Çünkü benim için oynadığım maç sayısı kadar ceza vermişlerdi.


Yazının en dikkat çekici bölümlerini çevirdim, arzu edenler aşağıdaki linkten  tamamını okuyabilirler. Andy Katz yazısını çok güzel bilgilerle süslemiş çünkü tavsiye ederim.


West Virginia's Deniz Kilicli Says NCAA Unfair to Foreigners

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...