17 Ağustos 2010 Salı

12 Dev Adam ve TBF Sirki Şehrinizde


Ben sıkıldım hergün 12 Dev Adam ile ilgili bir sıkıntı yazmaktan, malumunuz dün Barış Ermiş apar topar kadroya eklendi. Sonra bugün Fanatik Gazetesi'nde Tanjevic'in röportajı bir okuduk beynimizden vurulmuşa döndük. Tanjevic'in Evren Büker için yakınlarına son kadroda düşünmediğini söylediği konusunda laflar var. E mübarek madem düşünmüyorsun bırak çocuğu tatilini yapsın, 3 aydır kondisyon yüklediğin adamı Engin'in sakatlığına rağmen düşünmüyorsan biz sana ne diyelim.

Dönüyoruz Ersan'a. Mr. Tanjevic buyurmuş ki "Bazen 3, bazen de 4 numarada oynayacak. Çünkü Kerem Gönlüm’e yer açmam lazım". Eyvallah Kerem Gönlüm'de oynasın da, niye ikisi aynı anda sahada olmak zorunda mı, Kerem Gönlümü 5'e kaydırıp Ersan 4 Hido 3 oynayamıyor muyuz. Gerçi ben kendisinden Kerem'i 3'e çekmesini beklerdim ama neyse. Hido'nun halen daha sakat olduğunu tam toplayamadığını belirtiyor. Sakatlığı ne derece ciddi bilemiyorum ama iki şampiyonadır sakat Hidayet. Kusura bakmasın ama sakatken takıma faydalı olmanıın en iyi yolu kenardan alkışlamaktır.

Barış Ermiş olayı ise ayrı komedi, Tanjevic röportajında " Bu saatten sonra da yeni birini çağırmak ne kadar doğru olur, bilemiyorum. Çünkü takıma uyum sağlaması, diğerleriyle aynı seviyeye gelmesi zor olur" demiş. Şimdi röportaj saat kaçta yapıldı bilmiyorum, muhtemelen Barış'ın kadroya eklenmesinden önce yapılmıştır diye tahmin ediyorum, röportaj esnasında orda olan yetkililer de bunu duyunca panikle Barış Ermiş'i kadroya dahil etmişler. Benim bildiğim Tanjevic ona süre vermez. Şu dakikadan sonra yapılacak her müdahele bizim gruptan çıkma şansımızdan götürür. O yüzden bırakalım, kendi fırtınasında alabora olsun sayın Tanjevic. TBF'nin bu saatten sonra yapacağı en akıllı iş, turnuva sonrasında şekillenecek milli takım teknik kadrosu üzerine kafa yormaktır. He benim şahsımda yapacakları en akıllı iş istifa edip bir daha aday olmamalarıdır ama neyse. Bir de Cirque De Soleil'i açılış için çağıracağız demişti sevgili GSGM Yunus Akgül. Sayın müdürüm , Basketbol Federasyonu'ndan ala sirk mi var bu ülkede, milli serveti dışa dökmeyin yazıktır günahtır.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...