24 Temmuz 2010 Cumartesi

Yıkılan Umutlar Vol. (Bende Sayamıyorum Artık)


İşin teknik boyutunu tartışmam , benden daha iyi bilenler vardır olar yazsın. Ama şu yukarıda resmi olan vatandaş geldiğindeen beri söylediğim tek şey var. Bu adamın çapı bizim milli takım için yetersiz. Görevde olduğu süre içerisinde tüm kritik turnuvalarda oynadığımız , tüm kritik maçlara bakın. Ne demek istediğimi o zaman daha iyi anlarsınız. Kadro seçimini eleştirmem hoca tercihidir saygı duyarım her zaman. Ama bu Gülden'in neden kadroda olmadığını anlamama yardım etmez. Neriman kendini çok geliştirdi kabul, geliştirmese zaten Perugia gibi bir takıma transfer olmaz. Ama bugün manşetlerde sürekli aksarken ve belli bir noktadan sonra bu aksaklık hücumuna yansımışken Seda neden kenarda oturur anlamıyorum. Naz'ın garip pas seçimlerine alıştık artık, ona da kızamıyorum arkadan manşet ne kadar düzgün gelirse o kadar iyi pas atabilir neticede.

Hepsinden  vazgeçtim, tie -break setinde 12-6 öndeyken seti verdik yahu. Bunu açıkla bari hocam. maç dengeye gelene kadar benim gibi izledin kenarda. Ben bile tv karşısında çıldırdım mola alsana diye.

Kusura bakmayın tarzım değildir böyle asıp kesmek ama, elimizdeki harika jenerasyonun, böyle çapsız hocalar yüzünden erimesine acayip bozuluyorum. Bir tane kritik kazanmamız gereken maçı kazandırt bize be hoca.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...