13 Temmuz 2010 Salı

2011 Final Four İstanbul'a Mı ?


Diğer bloglarda görmüşsünüzdür. Zaten benim vurgulamak istediğim konu o değil , Malumunuz ULEB yönetimi Fenerbahçe Ülker Arena'nın açılmasını bekliyor. Güzel bir salonun ilgiyi çok daha yukarıda tutacağının onlarda farkında. Hatta bizzat önümüzdeki bir kaç sene içerisinde Final Four'a ev sahipliğini İstanbul'un yapacağını söylediler. Kafalardaki tarih 2013 falandı zaten. Ama Torino'daki yerel yönetimle çıkan anlaşmazlık sonucu, 2011 Final Four'u Torino'dan alındı. Şimdi İstanbul adı geçiyor.

Öncelikle bu organizasyonun burada olması muhteşem olur o ayrı konu. Ancak ben bir Fenerbahçe'li olarak, yeni bir yapılanmaya giden takımın hedefinin 2-3 sene sonra İstanbul'da özellikle de kendi salonunda yapılacak Final Four'da oynamak olduğunu görebiliyorum. Birde Fenerbahçe'nin salonu Nisan 2011 gibi bitecek, hani böylesine büyük organizasyonu riske atmak istemezler öyle bir salonda. Peki İstanbul olursa ne kalıyor elimizde. Sinan Erdem Spor Salonu . Hadi diyelim ki senrayo yazıyorum. ULEB 2011 İstanbul dedi. Seçimi de Sinan Erdem oldu. Peki salon inşaatına başladığından beri,o salona Final Four organizasyonunu alabilmek için çabalayan Fenerbahçe Ülker organizasyonunun, emeklerine yazık değil mi. 2011'de İstanbul'a Final Four verilirse bir sonraki Final Four en erken 10 sene sonra gelir. Yazık değil mi o salonu bu amaç için inşa edenlerin emeğine.

Not : Ortada fol yok yumurta yok hacım, fazla duygusal olmuşsun diyebilirsiniz. Ben eşşeğimi sağlam kazığa bağlayayım da, görelim olacakları sonra.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...