1 Haziran 2010 Salı

Biri Mehmet Ali Aydınlar'ı Durdursun




Dün yayın öncesi Marko ile konuşurken söylemiştim üç isim var hedefte, ben Skowronska'ya imza attıracaklar diye bekliyorum demiştim. Diğer iki isim Lo Bianco ve Fürst'tü. Bugün Fürst'ün imza atacağına pek ihtimal vermiyordum açıkçası cidden sağlam sürpriz oldu. Fenerbahçe belki de geçen yıl en çok sorun yaşadığı bölgelerden birine bana göre Avrupa'nın en iyi oyuncularından biri olan Fürst'ü aldı. En az Nati hamlesi kadar değerli ve önemli bir hamle bu transfer.

Bu arada hepimizin beklediği Skowronska transferi de yarın 15:30'da kesinlik kazanıyor. Mehmet Ali Aydınlar yarın bir sürpriz daha olacağını söyledi, muhtemelen eksik kalan diğer bölge olan pasör için olacaktır o sürpriz. Dediğim gibi ben Lo Bianco olduğunu düşünüyorum. Gelirse Naz için de harika olacak, kaç oyuncuya idolüm dediği oyuncuyla aynı takımda oynamak nasip olur ki...

Şu an tek sorun Jan De Brandt'ta. Her ne kadar hocamız o dese de Mehmet Ali Aydınlar, farklı arayışlar içinde olduğumuz gerçek. Zaten hoca'nın sözleşmesi bitmiş durumda şu anda ve yenilenmedi henüz. Ancak gene de yapılan transflere bakıyorum ve Gamova'ya diyorum ki, kafanı çok duvarlara vuracaksın, aşk meşk işleri bir insanın kariyeri ile oynamamalı...

1 yorum:

@ttention dedi ki...

Bu takımı sorunsuz ve kırmadan, soğutmadan oynatmak çok zor. Bu kadar yıldız ve kalite oyunculardan takım oluşturmak çok zor. J.D.Brant yerine çok daha tecrübeli ve yıldızların rahatlıkla kabul edeceği bir hoca gerekir diye düşünüyorum. Hoş bu takımı Daum bile çalıştırsa ligde finali Eczacı ile oynar, avrupada final4 yapar:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...